اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

فارس، از نظر نخبگان بسیار غنی است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: این استان به لحاظ نیروی انسانی، بسیار غنی است و با تکیه بر این نخبگان بهره‌وری بالایی را کسب می‌کند.

فارس، از نظر نخبگان بسیار غنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین اظهار داشت: نگاه ما به منابع انسانی در استان فارس کمتر از ظرفیت‌های مادی نیست و به دلیل منابع انسانی بسیار غنی این استان، امیدواریم با فعالیت و تلاش بیشتر، بهره‌وری بالاتری برای فارس ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: هم‌اکنون حدود یک‌هزار نفر از نخبگان استان فارس در مراکز ویژه مشغول تولید علم هستند، که تولیدات آن‌ها به تدریج تجاری شده و وارد عرصه اقتصاد کشور می‌شود.

استاندار فارس بیان کرد: شعار «ما می‌توانیم» یکی از شعارهای کلیدی انقلاب اسلامی بود که بارها از طرف امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفت و در دولت‌های نهم و دهم تجلی ویژه‌ای پیدا کرد و در عین حال تمام فشارها و توطئه‌های دشمنان در شش سال گذشته، با تکیه بر این شعار موفقیت‌های بسیار ارزشمندی را به دست آورده‌ایم.

صادق عابدین با اشاره به اینکه دولت احمدی نژاد با شعار «ما می‌توانیم» بر سر کار آمد، ادامه داد: دولت‌های نهم و دهم با تکیه بر توانمندی داخلی و روحیه اعتماد به نفس ملی، موفقیت‌های بسیار بزرگی کسب کردند که باید در تاریخ این کشور ثبت شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی دستاوردهای نظام اسلامی در سال‌های اخیر، بیان کرد: پیشرفت‌هایی که طی شش سال گذشته در فارس اتفاق افتاده، در مقایسه با دوره‌های گذشته، شگفت‌انگیز و افتخارآمیز است.

صادق عابدین با اشاره به 150 برابر شدن گازرسانی به روستاهای فارس در شش سال گذشته، ادامه داد: تا سال 84 در فارس دو سد ساخته شده داشتیم اما امروز پنج سد در این استان ساخته شده و هفت سد دیگر نیز در حال ساخت است.

استاندار فارس با یادآوری جایگاه ویژه فارس در خدمات پزشکی، اظهار داشت: در انجام عمل پیوند، شیراز، سومین شهر جهان است و با توجه به داشته‌های بسیار غنی این شهر در خدمات پزشکی، بسیاری از گردشگران دنیا، برای درمان به شیراز می‌آیند و به همین منظور، تاسیس شهر سلامت در نزدیکی شیراز، با تمام امکانات رفاهی، در دستور کار دولت و مدیریت این استان قرار دارد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مردم حق دارند بدانند مسئولان برایشان چه کرده‌اند، ابراز داشت: با توجه به موفقیت‌های چشم‌گیر چند سال گذشته، تصمیم گرفتیم در نمایشگاهی با عنوان «ما توانسته‌ایم»، بخشی از این توانایی‌های ملی را در محدوده استان فارس نشان دهیم.

وی افزود: سعی کردیم تمام نهادهای دولتی و بخش خصوصی استان فارس را فعال کنیم تا به مردم و ولی‌نعمتان خود گزارش و نشان دهند که پس از انقلاب چه اتفاقاتی در این استان افتاده است و اقشار مختلف جامعه با دیدن این موفقیت‌ها، تلاش خود را برای فتح قله‌های بالاتر، بیشتر کنند.

صادق عابدین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم فارس که فرمودند فارس در قله است، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» نشان می‌دهد که فارس در قله است؛ اما قله‌های بالاتری در این مسیر نورانی، پر امید و پر نشاط وجود دارد که باید به آن‌ها دست پیدا کنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه بخش خصوصی پا به پای دستگاه‌های دولتی در نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» حضور یافته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک دولت در سال آینده میزبان نمایشگاه ملی «ما توانسته‌ایم» در استان فارس باشیم.

انتهای پیام/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول