اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک سردار دفاع مقدس:

شیراز باید به جایگاه واقعی و بی‌نظیر خود برسد

خبرگزاری فارس: یکی از سرداران دفاع مقدس گفت: شیراز و استان فارس باید به جایگاه واقعی و بی نظیر خود برسد.

شیراز باید به جایگاه واقعی و بی‌نظیر خود برسد

به گزارش خبر گزاری فارس از شیراز، عباس مشفق بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم فهیم شیراز باید نسبت به القای وضعیت بحرانی در کشور که دسیسه دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی است هشیار باشند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با افکار شوم خود و القای وضعیت بحرانی، حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کند که در این راستا مردم فهیم و مذهبی شهر خوبمان با حضور پرشور خود، این توطئه را خنثی می‌کنند. 

فرمانده توپخانه‌ها و موشک‌ها و مراکز هماهنگی پشتیبانی آتش سپاه و ارتش در هشت سال دفاع مقدس با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم حزب‌الله در راهپیمایی ۲۲ بهمن ابراز داشت: حضور حداکثری مردم قهرمان و شهیدپرورمان در یوم‌الله ۱۲ اسفند ماه جاری، ضمن اینکه یک‌بار دیگر نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام شهیدان و شهیدان تجدید عهد و پیمان محسوب می‌شود؛ مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

وی با بیان اینکه دیروز روز امتحان بود که گذشت و فردا امتحان دیگری است که پیش می‌آید و همگی ما نیز روز محاسبه بزرگ‌تری را پیش رو داریم، بر لزوم بیداری مردم فهیم و همیشه در صحنه، تاکید کرد و ادامه داد: حسب فرمان ولایت اگر در انتخابات مسامحه کنیم و رای ندهیم پیش خدا مسئول هستیم.

مشفق با بیان اینکه به فضل الهی حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک حضور دشمن‌شکن است، تصریح کرد: در این انتخابات مردم وظیفه دارند به ملاک‌های دینی، شرعی و انقلابی نگاه کنند و نباید در این راستا خدای ناکرده به روابط قوم و خویشی و ایل و طایفه‌ای و امثال این مفاهیم توجه داشته باشند.

فرمانده ارشد تیپ امام سجاد علیه‌السلام و لشکر ۱۹ فجر با بیان اینکه، آینده این مرز و بوم به دست جوانان رقم می‌خورد بر هشیاری و آگاهی جوانان تاکید کرد و افزود: جوانان باید در این مقطع سرنوشت‌ساز، با حضور در پای صندوق‌های رای نسبت به انتخاب اصلح همت گمارند تا بتوانند مطالبات گذشته، حال و آینده خود را پیگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت فعلی استان فارس و شهر شیراز اظهار داشت: اگر بخواهیم وضعیت این شهر و استان را در مقایسه با سایر استان‌ها و شهرهای کشور به جایگاه مطلوب و در خور شان فارس و شیراز برسانیم باید بهترین‌ها را شناسایی کنیم و به آنها رای دهیم.

مشفق با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تقدم ملاک‌ها و اهمیت تقوا تصریح کرد: یادمان باشد این فرمایش گهربار ولایت را که می‌فرمایند «در تقدم ملاک‌ها هیچ ارزش و ملاکی مهم‌تر از تقوا و جهاد در راه خدا نیست و همین تقدم ارزش الهی است»، باید معیار انتخاب و امتیاز دادن به افراد و استفاده از امکانات و تصدی مسئولیت‌ها و اداره کشور بشود.

وی اضافه کرد: اگر مردم خوب ما بتوانند حق را از باطل تشخیص و فرد اصلح را از غیر اصلح و حتی از فرد صالح تمیز دهند و انتخاب کنند، شاهد برطرف شدن بسیاری از زشتی‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شویم.

مشفق در پایان با بیان اینکه شیراز باید به جایگاه واقعی خود برسد، خاطرنشان کرد: شأن فارس و شیراز بسیار بالاتر از آن است که هم‌اکنون شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول