اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

نهضت احداث پارکینگ در شیراز ادامه دارد

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: در راستای روان‌سازی ترافیک نهضت احداث پارکینگ در شیراز ادامه دارد.

نهضت احداث پارکینگ در شیراز ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی سه پروژه مهم در شیراز اظهار داشت: پروژه‌های تقاطع غیر همسطح مطهری ـ ستارخان، تقاطع غیر همسطح هفت تنان ـ دلگشا و پارکینگ طبقاتی نشاط از جمله پروژه‌های مهم شهرداری شیراز است که به منظور ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور احداث می‌شوند.

شهردار شیراز اعتبار اختصاص یافته به تقاطع غیر همسطح ستارخان ـ مطهری را 30 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اعتبار اجرای این پروژه 15 میلیارد تومان و هزینه تملک این تقاطع نیز 15 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی اعتبار اختصاص یافته به پارکینگ طبقاتی نشاط را 15 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: هزینه اجرایی این پارکینگ 15 میلیارد تومان و هزینه تملک آن 5 میلیارد تومان است که این پروژه در مدت 24 ماه احداث می‌شود.

شهردار شیراز ابراز داشت: این پارکینگ در 9 طبقه و با ظرفیت 533 خودرو احداث می‌شود ضمن اینکه در پارکینگ طبقاتی نشاط دو طبقه ساختمان اداری و یک طبقه برای رستوران در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اعتبار تقاطع غیر همسطح هفت تنان ـ دلگشا گفت: هزینه تملک و اعتبار اجرای این پروژه 20 میلیارد تومان برآورد شده است که قرار است طی مدت 30 ماه پروژه به بهره‌برداری برسد.

پاک‌فطرت اعتبار مجموع سه پروژه را 65 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما برای تکمیل پروژه‌ها 30 ماه است اما تلاشمان را به کار می‌گیریم که پروژه‌ها در مدت 24 ماه به بهره‌برداری برسند.

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شیراز نیازمند حدود 5 هزار واحد پارک است اظهار داشت: با احداث دو تا سه پارکینگ در سال آینده و همچنین تکمیل پارکینگ‌های در دست اجرا مشکل پارکینگ شهر شیراز حل می‌شود.

به گزارش فارس، امروز کلنگ پروژه‌های تقاطع غیر همسطح مطهری ـ ستارخان، تقاطع غیر همسطح هفت تنان ـ دلگشا و پارکینگ طبقاتی نشاط با حضور مسئولان به زمین زده شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول