اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

فرهنگ اساس پیشرفت و توسعه جوامع است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان فرهنگ را اساس پیشرفت و توسعه جوامع بشری دانست.

فرهنگ اساس پیشرفت و توسعه جوامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اظهار داشت: باید توجه داشت در سی‌وسومین سالگرد انقلاب اسلامی فرهنگ در چشم‌انداز 1404 جایگاه بالایی دارد و ما باید به دنبال انقلابی توسعه‌یافته مبتنی بر اصول اخلاقی، ملی و با تکیه بر مردم‌سالاری دینی باشیم.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری با بیان اینکه این اداره کل در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی اقدامات گسترده‌ای را در سطح استان انجام داده است، بیان داشت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در خصوص اجرای فعالیت‌های فرهنگی با دستگاه‌های فرهنگی استان از جمله صدا و سیمای مرکز کردستان، آموزش و پرورش، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه‌ها از جمله این اقدامات است.

 وی همچنین تشریح برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه فجر پرداخت و اعزام 350 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان، برگزاری مجالس قرآنی و مولودی‌خوانی، برگزاری جشنواره قرآنی سفینة‌النجاة و راه‌اندازی یکصد کتابخانه شبستانی را از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر بیان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، افتتاح 50 وبلاگ قرآنی، افتتاح سایت رسمی تبیان، سایت سامانه قرآنی و سایت سامانه مداحان و شعرای آیینی استان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه مبارک فجر و هفته وحدت برشمرد.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری برگزاری 50 گفتمان دینی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش کوهنوردی توسط تشکل‌های دینی و کانون‌های فرهنگی را نیز از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول