اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت چهار استان صورت گرفت؛

برگزاری مرحله آموزشی مدیران فرهنگی بقاع متبرکه در اصفهان

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز با حضور چهار استان مرکزی کشور دومین مرحله آموزشی مدیران فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار شد.

برگزاری مرحله آموزشی مدیران فرهنگی بقاع متبرکه در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز اصفهان میزبان دومین مرحله آموزشی مدیران فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه استان‌های اصفهان، مرکزی، یزد و چهار محال بختیاری بوده است.

تبدیل تمامی بقاع متبرکه و امامزاده‌های موجود در سطح کشور به قطب فرهنگی یکی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود و اجرای برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه یکی از راهکار‌های دست‌یابی به این موضوع محسوب می‌شود.

بقاع متبرکه بهترین اماکن برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی محسوب می‌شوند و این اماکن از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در راستای تشویق مردم و به ویژه جوانان به سوی قرآن و موضوعات قرآنی و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برخوردار هستند.

پیش از ظهر امروز با حضور چهار استان مرکزی کشور دومین مرحله آموزشی مدیران فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار شد.

اصفهان به وجود تعداد بسیاری از امامزاده‌ها و بقاع متبرکه از استان‌های مذهبی موجود در سطح کشور به شمار می‌رود و بقاع متبرکه و امامزاده‌ها بهترین اماکن برای دست‌یابی مردم به آرامش روحی و فکری هستند.

انتهای پیام/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول