اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 22 بهمن صورت گرفت

پرواز بادبادک‌ها در ارتفاعات امامزاده بی‌بی‌عصمت کوهبنان

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همایش کوهپیمایی و پرواز بادبادک‌ها در ارتفاعات امامزاده بی‌بی‌عصمت و کوه دوادان کوهبنان برگزار شد.

پرواز بادبادک‌ها در ارتفاعات امامزاده بی‌بی‌عصمت کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، ظهر امروز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب پس از برگزاری مراسم یوم‌الله 22 بهمن به همت فرمانداری، بسیج تربیت‌بدنی و هیئت کوهنوردی کوهبنان همایش پرواز بادبادک‌ها با حضور فرماندار، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل حوزه استاندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان اجرایی، مردم و کودکان ورزشکار  و اعضای هیئت کوهنوردی شهرستان کوهبنان همایش بادبادک‌ها در ارتفاعات امامزاده بی‌بی‌عصمت این شهرستان  برگزار شد.

در این آیین جمعی از کوهنوردان کوهبنانی برای صعود به قله دوادان عازم این ارتفاعات شدند.

در حاشیه این مراسم  سید محسن روح‌الامینی مسئول هیئت کوهنوردی شهرستان کوهبنان به خبرنگار فارس گفت: هیئت کوهنوردی کوهبنان به همت مسئولان تربیت بدنی از سال 84 فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 15 عضو فعال حرفه‌ای و فنی و 60 عضو فعال غیر فنی دارد و طی پنج سال فعالیت خود علاوه بر شرکت فعال و مستمر در برنامه‌های شهرستانی و استانی توانسته است به ارتفاعات دوادان و کوه سرخ کوهبنان، ارتفاعات قله قفس کرمان، ارتفاعات 40 تن‌شاه، لاله‌زار بردسیر، کوه هزار و کوه‌های فیض‌آباد راور صعود کند.

روح‌الامینی بیان داشت: برنامه تمرین اعضا هیئت کوهنوردی کوهبنان به صورت برنامه از پیش تعیین شده هر 15 روز یک با در ارتفاعات دوادان و دراسو شهرستان کوهبنان انجام می‌شود و امروز شاهد صعود کوهنوردان به ارتفاعات 3 هزار و 600 متری دوادان هستیم.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول