اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

ایران کانون مبارزه با استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: جمهوری اسلامی ایران منشا و کانون مبارزه با استکبار جهانی است.

ایران کانون مبارزه با استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی ظهر امروز در جمع مسئولان، فرماندهان و شوراهای حوزه‌ها، پایگاه‌ها، واحدهای مقاومت و بسیجیان شهرستان بروجن، اظهار داشت: انقلاب اسلامی الگوی بی‌نظیر ظلم ستیزی برای ملت‌های مستضعف جهان است و همه مبارزان آزادیخواه در راه مبارزه خود با استکبار جهانی از جوانان مسلمان ایران الگو و سرمشق می‌گیرند.

وی عزت و اقتدار مسلمین و کشور را مرهون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس عنوان و افزود: به برکت روحیات جهادگری، ارتباط با خدا، عشق به ائمه اطهار(ع) و مردمی بودن حضرت امام‌خمینی(ره) جوانان این مرز و بوم مانند ستارگان درخشانی در تاریخ می‌درخشند.

محمد سلیمانی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ترغیب مردم و ایجاد فضای مناسب در راستای حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی وظیفه دلسوزان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به چالش‌های فراروی استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران را منشا و کانون مبارزه با استکبار جهانی برشمرد و گفت: جنبش وال استریت، اقتصاد فرو پاشیده اروپا و موج بیداری اسلامی، سه چالشی است که دنیای استعمار با آن دست به گریبان است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، خودجوش و مردمی بودن، اسلام گرایی و شعار الله اکبر، ماهیت ضد آمریکایی و ضد استکباری و الگو گیری از انقلاب اسلامی را از ویژگی‌‎های انقلاب‌های مردمی در کشورهای اسلامی برشمرد.

محمد سلیمانی افزود: تلاش دشمنان اسلام برای متوقف یا منحرف کردن موج بیداری اسلامی مضاعف شده و قتل عام شیعیان بحرین، یمن و دیگر کشورهای اسلامی به همین منظور صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سناریوهای قدرت‌های غربی برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی و نظام، ایجاد تفرقه بین مسولان و مردم، تحریم‌ها، ترور دانشمندان هسته‌ای و تهدیدات مختلف بخشی از سناریوهای استکبار جهانی علیه ملت ما است که با هوشیاری مردم بصیر و موضع‌گیری مقتدرانه مقام معظم رهبری خنثی می‌شوند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول