اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سبزوار در مجلس تاکید کرد

مشارکت گسترده مردم در انتخابات خاری در چشم دشمنان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات خاری در چشم دشمنان است.

مشارکت گسترده مردم در انتخابات خاری در چشم دشمنان

علی بروغنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: دشمنان امید دارند تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم استقبال گسترده‌ای نداشته باشند.

وی تصریح کرد: همواره و در طول سی و سه سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) گذشته است استکبار جهانی و به‌ویژه آمریکا و انگلیس تلاش می‌کنند که فاصله مردم و دولت و مجلس زیاد شود.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس هشتم شورای اسلامی و همچنین نامزد این حوزه انتخابیه در دوره نهم ادامه داد: مردم هم به خوبی خباثت‌های مستکبران را فهمیده‌اند و تلاش‌های آنها را ناکام می‌گذارند.

بروغنی افزود: همه ما وظیفه داریم که برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش گسترده‌ای را انجام دهیم و مردم هم به خوبی از اوضاع کنونی آگاه و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به وصیت‌نامه امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره مشارکت گسترده مردم در انتخابات را مهم‌ترین مساله برای مبارزه با قدرت‌های سلطه گر می‌دانست و همه ما باید به این وصیت امام عمل کنیم.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان سبزوار در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غربی سعی دارند تصویری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان دهند که مردم از دولت و مجلس دور شده‌اند و موافق برنامه‌های هسته‌ای نیستند.

وی ادامه داد: اما همین مردم بارها خشم و انزجار خود را از قدرت‌های استعمارگر جهانی نشان داده‌اند و همسو با دولت و مجلس و نظام حرکت کرده‌اند و روز 12 اسفند ماه نیز با حضور حماسی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشت محکم دیگری بر استکبار جهانی خواهند زد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول