اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 100

شمارش معکوس برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آغاز شد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رامیان گفت: همه تمهیدات لازم فراهم شده تا به مانند همیشه انتخاباتی سالم و شفاف با حضور حداکثری مردم را تجربه کنیم.

شمارش معکوس برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم سمیعی در جلسه مشورتی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با مسئولان و دست‎اندرکاران انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‎های رامیان و آزادشهر اظهار کرد: هیئت‎های اجرائی از بین معتمدین و اقشار مختلف مردمی شکل گرفته است، مانور آزمایش انتخابات انجام گرفته و مسائل امنیتی با موضوعات مختلف برگزار شده است تا در نتیجه اقدامات انجام شده و تبلیغات قانونی و قانونمند نامزدهای انتخاباتی و حضور حداکثری مردم انتخاباتی خوب و انتخابی شایسته داشته باشیم و برگ زرینی دیگر را به دفتر خاطرات نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با نامزدهای انتخاباتی اذعان داشت: کاندیداها از روند برگزاری انتخابات و اطلاع‎رسانی‎هایی که توسط مسئولان انجام می‎شود و اقداماتی که به منظور برگزاری انتخاباتی شفاف به کار گرفته شده رضایت کافی را دارند و ما هم امیدواریم نتیجه‎ای به دست می‎آید که مورد توجه و رضای خداوند قرار بگیرد.

فرماندار رامیان اضافه کرد: جلسات خوبی هم با همکاری بخشداری‎ها و شهرداری‎ها با شوراهای اسلامی و دهیاران داشته‎ایم تا در روز برگزاری انتخابات با هیچ مشکلی روبه‌رو نشویم و انتخابات به نحو شایسته و مطلوبی برگزار شود.

سمیعی با اشاره به آغاز تبلیغات علنی کاندیداها که از بامداد پنجشنبه چهارم اسفندماه شروع می‎شود گفت: مراسم قرعه‌کشی به منظور برنامه‎های سخنرانی نامزدهای انتخاباتی در شهرها در حضور کاندیدا یا نماینده قانونی آنان انجام خواهد شد تا هیچ شک و شبهه‎ای باقی نماند ضمن اینکه برنامه‌ریزی سخنرانی‎ها در روستاها با هماهنگی ستادهای انتخاباتی و هیئت امناء مساجد انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: طرفداران کاندیداها از نصب پارچه و پوستر در اماکن اداری، تیرها و تابلوهای چراغ برق و تابلوهای راهنمایی و رانندگی به شدت پرهیز کنند و تبلیغات آنها در سطح شهرها و روستاها به گونه‎ای باشد که به پاکیزگی و زیبایی محیط آسیبی نرساند و دلخوری مسئولان و مردم را به دنبال نداشته باشد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول