اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

انتخاب اصلح تکلیف است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به مهم بودن انتخاب اصلح، گفت: علاوه بر اینکه حضور حداکثری یک توفیق است، انتخاب اصلح نیز یک تکلیف به شمار می‌رود.

انتخاب اصلح تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی صبح امروز در محفل انس، مودت، بصیرت و خاطره‌گویی پیشکسوتان سپاه خراسان‌جنوبی به تشریح سخنان اخیر مقام معظم رهبری پرداخت.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: "ما به طور نسبی از غربت در آمده‌ایم" اظهار داشت: 33 سال قبل ما در مقابل استکبار تنها بودیم اما امروزه با به وجود آمدن بیداری اسلامی در سطح منطقه و تحولات غرب افراد دیگری نیز به خط مقدم مقابله با استکبار راه‌ یافته‌اند.

 

*جریان سرمایه‌گذاری رو به شکست است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که "جهان در یک پیچ تاریخی قرار دارد"، ابراز داشت: شرایط موجود سبب به وجود آمدن یک موقعیت جدید در سطح منطقه و بلکه کل جهان شده است.

نوفرستی با اشاره به شکست کمونیسم و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی گفت: جریان سرمایه‌گذاری غرب نیز رو به شکست بوده و صدای در هم‌شکستن استخوانهایش به گوش می‌رسد.

وی ادامه داد: با کامل شدن شکست سرمایه‌گذاران غربی و پیروزی جریان 99 درصدی، یک جریان و ایده جدید باید جایگزین شود که این ایده جدید می‌تواند تئوری اسلام باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به تحقیق بیش از 80 موسسه رسمی در آمریکا پیرامون دین اسلام و مهدویت، تصریح کرد: این موسسات نیز به سردمداران جهان استکبار هشدار داده‌اند که اگر دیر بجنبید، اسلام ناب محمدی کل جهان را تحت تاثیر خویش قرار خواهد داد.

نوفرستی ادامه داد: در شرایط کنونی ما پاسداران که به عنوان بازوی ولایت از ما انتظارات خاصی است، باید ببینیم که چه نقشی داریم و چه‌ کاری می‌توانیم انجام دهیم.

 

*تلاش دشمن در راستای تحقیر نظام است

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که "قطعا با پیروزی انقلاب اسلامی ما با استکبار دچار چالش شدیم" تصریح کرد: ما ابهت قدرت حاکم بر جهان را درهم شکستیم و قطعا دشمن در مقابل به دنبال این است که برای ما چالش ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: دشنمان در 33 سال گذشته به اشکال مختلف مانند منافقان، بنی صدر، جنگ، فتنه 78 و فتنه 88 سعی در ایجاد چالش برای نظام اسلامی را داشته‌اند.

نوفرستی ادامه داد: آنها تلاش می‌کنند که نظام ما را تحقیر کرده و یا آن را در موقعیت بحران قرار دهند.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری به تلاش دشمن در راستای ایجاد چالش در انتخابات مجلس نهم، ابراز داشت: دشمن در چند ماه گذشته به اشکال مختلف از تبلیغات شدید رسانه‌ای گرفته تا تحریم انتخابات و گذاشتن شرط برای نظام به فکر ایجاد چالش برای نظام است.

 

*برای انتخاب نماینده اصلح باید به حجت شرعی برسیم

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی انتخاب اصلح را مهم دانست و افزود: باید با تحقیق و بررسی به حجت شرعی برای انتخاب نماینده مورد نظر خود برسیم.

نوفرستی ادامه داد: علاوه بر این موضوع که حضور حداکثری یک توفیق است، انتخاب اصلح نیز یک تکلیف به شمار می‌رود.

وی با مخاطب قرار دادن پاسداران بازنشسته سپاه گفت: همانطور که در زمان جنگ تحمیلی با شجاعت توانستیم بینی دشمن را به خاک ذلت بمالیم در جهادهای فکری و سیاسی نیز باید به این توفیق دست پیدا کنیم.

 

*واریز هدیه امیدان انقلاب اسلامی به حساب 118 بازنشسته سپاه 

رئیس کانون بازنشستگان سپاه خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: سال 90 سال پر باری برای بازنشستگان سپاه خراسان‌جنوبی بود.

علیرضا کمال با برشمردن تسهیلات اختصاص یافته به بازنشستگان سپاه، گفت: اعطای وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان، اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس، هدیه امیدان انقلاب و اختصاص وام‌های ضروری از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازنشستگان سپاه است.

وی اعتبارات اختصاص یافته در بحث وام‌های ضروری را خوب دانست و افزود: اعتبارات تخصیصی را بین شهرهای استان تقسیم کردیم.

رئیس کانون بازنشستگان سپاه خراسان‌جنوبی تعداد افراد اعزام شده به مشهد مقدس از ابتدای سال جاری را 597 نفر در غالب 193 خانواده دانست و افزود: در شش ماه نخست سال جاری نیز هدیه امیدان انقلاب به حساب 118 نفر از بازنشستگان سپاه خراسان‌جنوبی واریز شده است.

کمال افزود: در 10 ماه نخست سال جاری به تعداد 223 نفر از فرزندان بازنشستگان سپاه خراسان‌جنوبی معادل 892 میلیون تومان وام ازدواج اعطا شده است.

وی میزان وام ازدواج را معادل 4 میلیون تومان دانست و افزود: این میزان با مقدار در نظر گرفته شده برای شاغلین سپاه برابر است.

رئیس کانون بازنشستگان سپاه خراسان‌جنوبی به، به‌روز شدن اعطای وام ازدواج فرزندان بازنشستگان سپاه اشاره کرد و گفت: هر زمان که اطلاعات وام درخواستی به دست ما رسیده است حداکثر ظرف 30 تا 45 روز وام مورد نظر را اعطا کرده‌ایم.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول