اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/71

حضور در انتخابات وظیفه‏ای دینی و ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهرود تأکید کرد: حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وظیفه‏ای دینی و ملی است و همه باید به این نکته توجه داشته باشند.

حضور در انتخابات وظیفه‏ای دینی و ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام محمود ترابی در یادواره شهدای روستای فیروزآباد که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این روستا برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مجلس در پیش بوده و چیزی به 12 اسفند که روزی بسیار حساس و سرنوشت‏ساز در تاریخ کشور خواهد بود، نمانده است.

وی بر لزوم مشارکت همه آحاد جامعه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و خواستار ایجاد شور انتخاباتی در روزهای آتی در جامعه شد.

امام جمعه شاهرود هم‌چنین بیان کرد: از نگاه امام راحل در حقیقت "مقام شهادت، اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است".

ترابی با بیان اینکه گرگ‏های بسیاری در کمین جوانان هستند و به هر نحوی می‏خواهند جوانان ما را به فساد و انحراف بکشانند، افزود: برگزاری جلسات یادواره شهدا برای حفظ جوانان کشور به مثابه یک سنگر است که می‏تواند جلوی انحرافات را بگیرد.

امام جمعه شاهرود در ادامه در مورد مقام شهدا گفت: شهدای ما عظمت و بزرگی و از خود گذشتگی بسیاری کردند و آن را از امام خمینی(ره) هدیه گرفتند.

ترابی اضافه کرد: شهدا به عشق امام حسین(ع) به جبهه‏های نبرد حق بر باطل رفتند و وعده خداوند در مورد زنده بودنشان را دیدند.

ترابی شهدا را شناسنامه ملت دانست که باید در حفظشان کوشش کرد و گفت: همه باید مفاهیم، ارزش‏ها و ارکان مهم فرهنگی جامعه را به فرزندان انتقال دهند، تا فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش با ارزش‏ها و فرهنگ جامعه آشنا شوند و نسبت به حفظ آنها پایبند باشند.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول