اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/72

انتخابات مصون‏سازی سرنوشت ملت از انحراف است

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر امور سیاسی تأکید کرد: انتخابات در حقیقت روشی برای مصون‏سازی سرنوشت ملت از انحراف و کج‏روی است.

انتخابات مصون‏سازی سرنوشت ملت از انحراف است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا عموزاده در جمع بسیجیان مسجد صاحب‏الامر(عج) سمنان اظهار داشت: انتخابات، سنگر کشور محسوب می‏شود و حضور مردم در پاى صندوق‏هاى اخذ رأى به نوعی مصون‏سازی سرنوشت ملت است.

وی افزود: با انتخاب نماینده مجلس، در واقع سرنوشت کشور در چهار سال آینده رقم خواهد خورد.

این تحلیلگر امور سیاسی ادامه داد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تحلیل‏های سیاسی و اجتماعی به گونه خاصی مظهر دخالت مردم و فعالیت جامعه در تعیین سرنوشت خود و کشور اسلامی بوده، چرا که امروز دیگر همه می‏دانند مجلس مرکز قانون‌گذارى و وضع قوانین بوده و تا چه اندازه دارای تأثیر است.

وی با به کار بردن تشبیهی در این مبحث ادامه داد: قانون را اگر بخواهیم تشبیه کنیم، باید آن را هم‌چون جاده‏اى بدانیم که به روی مردم و مسئولان گشوده مى‏شود تا مسئولان اجرایى در راستای آن جاده حرکت کنند و مردم نیز وطایف خود را بدانند و هر دوی اینها یعنی مردم و مسئولان با تلاش خود در امتداد همین جاده گوشه و کنار و زوایاى کشور را آباد و اصلاح سازند.

این تحلیلگر امور سیاسی اضافه کرد: این جاده باز کردن‏ها و خط دادن‏ها و صراط مستقیم را برای مردم معین کردن، به عهده قانون گذاشته شده و قانون را نمایندگان در مجلس وضع مى‏کنند، بنابراین مجلس خیلى مهم است.

عموزاده بیان کرد: اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در روز 12 اسفندماه برگزار می‏شود، به این دلیل است که کشورهای مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی در بی‏رنگ کردن شوق و شور انتخابات و کم‏حضور جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب در برهه کنونی بیشتر از هر زمان در تلاش هستند تا شیرینی انتخابات ملت را هم‌چون انتخابات 88 تلخ کنند.

این تحلیلگر امور سیاسی در پایان تأکید کرد: باید با بصیرت‏افزایی در جامعه و حضور حداکثری در انتخابات فرصت سوءاستفاده را از منافقان و بدخواهان ملت و نظام مقدس اسلامی گرفت.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول