اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/72

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: زمینه مشارکت حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم می‏سازیم.

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، فرماندار دماوند به همراه مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با حضور در منازل شهیدان بهنام و رضایی، با خانواده این شهدا دیدار کرد.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در دیدار با خانواده شهیدان بهنام و رضایی اظهار کرد: با توجه به سناریوی جدید دشمن در جلوگیری از حضور حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، باید با بصیرت‏بخشی و آگاهی‏دهی به مردم زمینه‏های مشارکت حداکثری آنان را در انتخابات فراهم سازیم.

وی در سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: شما بهترین سرمایه‏های خود را تقدیم اسلام کردید و این را با هیچ چیز نمی‏توان مقایسه کرد و فقط می‏توان از آن در ادامه قیام امام حسین (ع) یاد کرد که توانست اسلام را حفظ کند و پایه‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی را استوار سازد.

قاسمی‏فرزاد به آثار و برکات خون پاک شهدا اشاره کرد و افزود: یکی از آثار خون مطهر شهدا، شکل‏گیری بیداری اسلامی در کشورهایی است که سالیان متمادی زیر سلطه استکبار بودند و امروز با پیروی از مکتب اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری دچار اضمحلال می‏شوند.

وی اظهار داشت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی پا بر جاست و روزبه‌روز تقویت می‏شود، به برکت خون شهدا بوده و باید توجه داشت که خانواده‏های معظم شهدا نقش بزرگی در این حرکت داشته‏اند؛ چرا که شهدا در این خانواده‏ها تربیت شده‏اند و امروز همه ما مدیون فداکاری و ایثار خانواده‏های معظم شهدا هستیم.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول