اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/71

صنعتگران حضوری گسترده در انتخابات خواهند داشت

خبرگزاری فارس: یکی از صاحبان صنایع مستقر در شمال شرق استان تهران گفت: صنعتگران، کارگران و فعالان عرصه تولید حضوری چشم‏گیر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

صنعتگران حضوری گسترده در انتخابات خواهند داشت

ابوالفضل فرامرزی امروز در حاشیه مراسم بررسی مشکلات صنایع در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: ایران اسلامی برهه حساسی را پشت ‏سر می‏گذارد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود برخی جریانات، ارزیابی مسائل ایران از سوی دیگر استکبار جهانی، دوخته شدن چشم امید جنبش‏های بیداری اسلامی خاورمیانه به این مرز و بوم اسلامی، تحولات روزهای اخیر خلیج فارس و از همه مهم‌تر فرمایش مقام عظمای ولایت و رهبری، همه باید در انتخابات آتی شرکتی پرشور و گسترده داشته باشیم.

فرامرزی شرکت در انتخابات را کمکی به توسعه ایران اسلامی خواند و افزود: شرکت مقتدرانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کمک بزرگی به ادامه روند توسعه و پیشرفت کشور است.

این تولیدکننده فعال در شمال شرق استان تهران تصریح کرد: البته قشر خدوم، انقلابی و ولایی صنعتگران کشور در ادوار گذشته، عشق و ارادت خود به ولایت و رهبری را به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در مسیر تولید و صنعت کشور خاطر نشان کرد: با وجود این شرایط دشوار در مالیات، دارایی، تامین اجتماعی، بهداشت، دامپزشکی، محیط زیست و هجمه‏های مختلف دیگر تنها عشق و ارادت به جایگاه ولایت، کشور و کارآفرینی است که اسباب ادامه روند کنونی را برای تولیدکنندگان میسر می‏سازد.

فرامرزی ادامه داد: صنعتگران در انتخاب خود همواره باید فرد اصلح و نزدیک به مواضع رهبری را به عنوان اعضای قوه قانون‏گذاری راهی صحن بهارستان کنند.‏

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول