اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط‌کریم خبر داد

تأیید صلاحیت 16 نامزد انتخابات در رباط‌کریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: پس از بررسی و تأیید صلاحیت نهایی کاندیداها از سوی شورای نگهبان 16 نامزد صلاحیت حضور در رقابت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارست را دارند.

تأیید صلاحیت 16 نامزد انتخابات در رباط‌کریم

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با بررسی و تأیید نهایی صلاحیت کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این 16 نفر می‌توانند براساس قانون تبلیغات خود را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: طی جلسه‌ای که با 16 نامزد فوق داشتیم، تأکید کردیم که در دوران تبلیغات انتخاباتی رفتار و عملکرد ستادهای انتخابات آنها به صورت مداوم رصد شده و در صورت مشاهده رفتار خلاف قانون، برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

* مجریان انتخابات تنها به اصول قانونی عمل خواهند کرد

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان رباط‌کریم با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی گفت: وظیفه مجریان برگزاری انتخابات مجلس نهم، عمل به قانون و حراست از امانتی است که مردم در اختیار آنها قرار داده‌اند.

سلیمان‌پور تأکید کرد: به طور قطع اجازه تخلف در این حوزه را نداده و تمام تلاش ما حراست از تک تک آرای مردم است.

* فضای مناسب برای تبلیغات نامزدها در رباط‌کریم فراهم شده است

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی مَناسب نامزدها به مردم گفت: اقدامات خوبی برای تمام کاندیداها به صورت مساوی در رباط‌کریم انجام شده و همه آنها می‌توانند به صورت مساوی از این امکانات استفاده کنند.

سلیمان‌پور با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی کاندیداها باید رفتار و عملکرد هواداران و اعضای خود را رصد کنند، گفت: انتظار ما این است که نامزدها و مسئولان اصلی ستادهای انتخاباتی بر رفتار و عملکرد هواداران خود نظارت داشته و موارد قانونی را رعایت کنند.

* اسامی نامزدهای انتخاباتی در رباط‌کریم

لازم به توضیح است، فرمانداری رباط‌کریم اسامی 16 نامزدی که برای حضور در انتخابات تأیید صلاحیت نهایی و قطعی شده‌اند را اعلام کرد.

اسامی این نامزدها به شرح زیر است: اسماعیل احمدی فرزند فرامرز، مهدی بیاتی فرزند ملک‌علی، شاهپور پرنیا فرزند بلال، طاهره جعفری‌مقدم فرزند اسدالله، ابراهیم سلطانی فرزند غلامحسین، علیرضا فتحی فرزند علی، مریم فدایی فرزند نصرت‌الله، ولی قاسمی فرزند علی، فاطمه قلی‌زاده تندرلوئی فرزند محمد، قنبر کرمی فرزند حسن، مهرانگیز مروتی فرزند احمد، محسن منافی فرزند عبدالله، مهدی موحدی‌نیا فرزند محمدعلی، سیدرضا موسوی فرزند سیدحسین، ابراهیم نکو فرزند خانعلی و حسن نوروزی فرزند اسماعیل.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول