اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان تاکید کرد

بهره‎برداری از پروژه‎های بخش خصوصی شتاب گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: پروژه‎های بخش خصوصی همانند پروژه طرح آفتاب برای بهره‎برداری باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

بهره‎برداری از پروژه‎های بخش خصوصی شتاب گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین صبح امروز در جلسه شورای شهر گرگان گفت: تعیین سرانه بودجه شهرداری باید نسبت به جمعیت و قیاس آن با شهرهای هم‌تراز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه استمرار تعامل به جای تقابل، سیاست آینده ما خواهد بود تصریح کرد: اقدامات شهرداری و شورای ‎شهر در سطح عمرانی در خور تحسین است، ولی باید این فعالیت‎ها بیشتر از گذشته باشد تا شاهد رفاه عمومی مردم باشیم.

فرماندار گرگان خاطر نشان کرد: در بودجه سال 1391 افزایش درآمد غیرصدور پروانه به‎ صورت مبنایی و ثابت، پیگیری حمایت‌های دولت به شهرداری مرکز استان، جهت‎دهی امورات فرهنگی، ورزشی بر مبنای دین‎باوری و تعمیق بصیرت، توجه بیشتر به مبلمان شهری، تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام، تسریع در پروژه‎های بخش خصوصی از مواردی است که باید جزو اولویت‎ها در تعیین سرانه مدنظر قرار بگیرد.

گرزین در خصوص اهمیت این دوره از انتخابات متذکر شد: انتخابات باید بر مبنای امانت، سلامت، رقابت، بدون تخریب، امنیت و حضور حداکثری مردم صورت بگیرد.

در این مراسم رئیس سازمان نظام مهندسی شهرستان گرگان نیز گفت: این سازمان با دارا بودن 2 هزار و 900 مهندس سازمان‎یافته از پتانسیل بالایی برخوردار است و یکی از دغدغه‎های مهندسان در آینده که ظرفیت آنها به دو برابر افزایش خواهد یافت مسئله اشتغال است.

چراغعلی با اشاره به اینکه 50 درصد جامعه معماری را بانوان تشکیل می‎دهند خاطر نشان کرد: برای روز مهندس که همزمان با روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی است مسابقه نمادین ورزشی در نظر گرفته شده است که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: برای اولین‎بار بناست تا کاروان راهیان‎نور مهندسان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول