اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

بهره‌برداری از خط آهن میانه تا بستان‌آباد تا پایان سال آینده

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی در مورد راه آهن میانه ـ تبریز گفت: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به تبریز اعتبار خوبی برای این طرح اختصاص یافت که به این ترتیب شاهد بهره‌برداری از خط آهن میانه تا بستان‌آباد تا پایان سال آینده خواهیم بود.

بهره‌برداری از خط آهن میانه تا بستان‌آباد تا پایان سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی با ابراز نارضایتی از وضعیت نامناسب خیابان‌ها، فضای سبز و ترمینال مسافربری این شهر اظهار کرد: سهم میانه بیشتر از این‌ است و شایسته نیست که چنین وضعیتی داشته باشد.

وی با انتقاد از مسئولان شهرستان میانه و شهرداری این شهر از آنها خواست به طور جدی حل مشکلات میانه را در دستور کار خود قرار دهند.

بیگی، همچنین از معاون عمرانی خود خواست با توجه به اختلاف شهرداری و شورای شهر میانه که موجب نارضایتی مردم و عدم رسیدگی به وضعیت شهر میانه شده است، این موضوع را در دستور کار هیئت حل اختلاف استان قرار داده و برای آن چاره‌اندیشی کنند.

بهره‌برداری از خط آهن میانه تا بستان‌آباد تا پایان سال آینده

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان میانه خاطرنشان کرد: این طرح‌ها نماد توجه دولت به همه نقاط کشور و برخاسته از تفکر دولت مبتنی بر توزیع عادلانه فرصت‌هاست.

وی، احداث کنارگذر شمالی میانه را سبب کاهش تصادفات در سطح شهر و بهبود وضعیت ترافیک در این منطقه دانست و در مورد راه آهن میانه ـ تبریز هم گفت: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به تبریز اعتبار خوبی برای این طرح اختصاص یافت که به این ترتیب شاهد بهره‌برداری از خط آهن میانه تا بستان‌آباد تا پایان سال آینده خواهیم بود.

فرمانداری ویژه میانه در صورت فراهم شدن ساز و کارها محقق خواهد شد

بیگی در پاسخ به سئوالی در خصوص امکان تحقق فرمانداری ویژه میانه گفت: این موضوع در دست کارشناسی است و در صورت فراهم شدن ساز و کارها محقق خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی که در سفر به شهرستان میانه برای افتتاح طرح مسکن روستایی به روستای اسلام‌آباد رفته بود با اعتراض اهالی این روستا نسبت به مشکلات بهداشتی و آموزشی مواجه شد.

وی در پی این اعتراض از نقاط مختلف روستای اسلام‌آباد بازدید کرد و با مشاهده وضعیت نامناسب بهداشتی به خصوص در مورد آب شرب، از اهالی این روستا از طرف خود و مسئولان شهرستان میانه عذرخواهی کرد.

استاندار به فرمانداری میانه یک ماه فرصت داد

بیگی با انتقاد شدید از اهمال مسئولان شهرستان میانه در رسیدگی به مشکلات این روستا گفت: دولت فعالیت‌های خود را بر مبنای عدالت و رسیدگی عادلانه به امور مردم استوار کرده و بر این اساس سهل‌انگاری در رسیدگی به مشکلات مردم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی به فرماندار میانه یک ماه فرصت داد مشکلات روستای اسلام‌آباد را حل کند.

بیگی همچنین از اهالی این روستا خواست پس از یک ماه گزارش فعالیت‌های فرماندار در خصوص رسیدگی به مشکلات روستا را به وی اعلام کنند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول