اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

دشمن از حضور مردم در انتخابات مایوس می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس موجب می‌شود تا بار دیگر دشمنان انقلاب از برنامه‌های خود مایوس شوند.

دشمن از حضور مردم در انتخابات مایوس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی عصر امروز در همایش برپایی انتخابات مجلس نهم در سنگر با اشاره به فرا رسیدن دوره تبلیغات کاندیداهای مجلس نهم اظهار داشت: یکی از راه‌های مهم و اساسی برای رسیدن به عدالت داشتن مجلس عدالت‌محور و امانت‌محور است.

فرماندار رشت با بیان اینکه یکی از مولفه‌های شکل‌گیری انقلاب مردم بودند، افزود: در 22 بهمن سال 57 مردم نشان دادند انقلابی که شکل گرفته بر اساس گفتمان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نیز مردمی بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم پس از انقلاب در تمام فراز و نشیب‌ها و برنامه‌هایی که در عرصه سازندگی، اصلاحات و دولت عدالت‌محور در کنار نظام بودند و مقابل استکبار ایستادند، ادامه داد: حمایت همه‌جانبه و مشارکت توام با بصیرت مردم در 33 سال انقلاب نشان داد مردم در مسیری قرار گرفته‌اند که با شناخت و آگاهی از شرایط حاکم بر جامعه همواره در کنار ولایت و نظام بوده‌اند.

عظمتی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با همیاری مردم تمام کمبودها و مشقت‌ها را تحمل کرد اما امروز با پشت سر گذاشتن جاده پر پیچ و خم به آزادراهی رسیده است که چرخ توسعه کشور با سرعت پرشتاب در حال حرکت است و می‌بینیم که بزرگ‌ترین مستکبر جهان توانایی کند کردن حرکت رو به رشد انقلاب را ندارد.

وی با اشاره به نمونه بارزی از تجلی مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال یادآور شد: با توجه به اهمیت انتخابات مجلس نهم حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو موجب می‌شود تا بار دیگر دشمنان انقلاب از برنامه‌های خود مایوس شوند.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: ما در عرصه انتخابات با هیچکس تعارف نداریم بلکه انتخابات برای تمام یکسان است.

وی خطاب به دهیاران و اعضای شورای شهر و روستای سنگر خاطرنشان کرد: از امروز شما می‌توانید با عملکرد شبانه‌روزی خود برای برپایی انتخابات سالم همراه با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنید زیرا اطمینان داریم شما همواره از خدمتگزاران نظام شمرده می‌شوید.

عظمتی با تاکید بر اینکه تمام قوانین جاری،‌ مشکلات و نظارت‌ها ‌باید از طریق مجلس و از مجاری قانون و در قوه مقننه تصویب شود، اظهار داشت: جایگاه و منزلت مجلس به اندازه‌ای مهم است که حضرت امام (ره) فرمودند مجلس در رأس امور است.

به گفته وی در حوزه انتخابیه شهرستان رشت 33 کاندیدا و 12 هزار نفر عامل اجرایی در 506 صندوق اخذ رأی شرکت دارند.

بخشدار سنگر نیز در این همایش اظهار داشت: سنگر در طول  انقلاب دارای کارنامه ارزشمند انتخاباتی است.

محمدعلی اباذری، مهم‌ترین راهکارهای حضور موثر آحاد مردم بخش سنگر در عرصه انتخابات مجلس نهم را در راستای متلاشی کردن تبلیغات منفی استکبار عنوان کرد.

همایش مذکور به همت بخشداری سنگر همزمان با فرارسیدن انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی و با حضور فرماندار رشت و مسئولان سیاسی استان و محوریت مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری در بخش سنگر شهرستان رشت برگزار شد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول