اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

چشم جهان به انتخابات ایران دوخته شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: چشم جهانیان به میزان مشارکت و حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات مجلس دوخته شده است.

چشم جهان به انتخابات ایران دوخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمد داود ملکوتی چهارشنبه‌شب در جمع اعضای شعب اخذ رأی این شهرستان با بیان اینکه میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات حامل پیامی برای مستکبران و دشمنان نظام اسلامی است، اظهار داشت: امروز معاندان و فرصت‌طلبان برای کاهش مشارکت مردم برنامه و توطئه‌های بسیاری در آستین دارند و برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش می‌کنند اما این بار نیز ناکام می‌مانند.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی ایران در داخل و خارج از کشور دارای شرایط خاص و حساس است، افزود: امروز در خارج از کشور با گسترش روزافزون خیزش‌های مردمی متأثر از انقلاب اسلامی روبه‌رو هستیم و تمام نگاه‌ها به سوی نظام اسلامی خیره شده و جهانیان پیگیر تمام حوادث و رخدادهای ایران هستند.

فرماندار جهرم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار حساس و سرنوشت‌ساز دانست و بیان کرد: اقتدار، انسجام، اتحاد، یکدلی و وفاداری به نظام اسلامی و ولایت فقیه باید با مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات نمود پیدا کند.

ملکوتی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را نشانگر مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی دانست و بیان داشت: امروز دشمنان با هر ترفند و برنامه‌ای در تلاش برای ناامیدسازی ملت ایران و تبلیغ برای عدم حضور آنان در انتخابات هستند و حضور حداکثری آنان کوبنده‌ترین پاسخ به این توطئه‌هاست.

رئیس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه جهرم با تأکید بر اینکه مجلس نهم، مجلس سرنوشت‌سازی است، خاطرنشان کرد: اصل نهم در انتخابات، مشارکت حداکثری مردم بوده چراکه دنیا به انتظار میزان مشارکت مردم در این انتخابات نشسته است، بنابراین زدودن هر فتنه‌ای در گرو مشارکت مردم در این انتخابات است.

ملکوتی تصریح کرد: از مردم همیشه در صحنه انتظار داریم در این برهه از زمان مانند سال‌های گذشته هوشیارانه عمل کرده و با مشارکت خود در انتخابات اخیر باز نیز کوبنده‌ترین پاسخ را به استکبار جهانی بدهند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول