اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تکاب خبر داد

حساسیت حضور در انتخابات به خاطر شرایط منطقه

خبرگزاری فارس: امام جمعه تکاب گفت: حضور در این دوره از انتخابات به خاطر شرایط خاص حاکم بر منطقه و پاسخگویی به یاوه‌سرایی بیگانگان، بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

حساسیت حضور در انتخابات به خاطر شرایط منطقه

حجت‌الاسلام عبدالله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مردم ایران بهتر از هر کسی می‌دانند که باید در سرنوشت سیاسی کشور خود سهیم باشند و سرنوشت خودشان را بسازند و انتخابات نقش مستقیم در تعیین سرنوشت آنها دارد.

وی افزود: حضور مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری است چون اگر غیر از این باشد عوامل توطئه‌گر و دشمنان نظام با افکار پلید و فتنه‌انگیز سعی در براندازی نظام می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: دشمنان با این اهداف شوم خود به دنبال انحراف انقلاب اسلامی از آرمان‌های به حق امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگی مردم امانت بزرگی است که به فرد واگذار می‌شود، افزود: مهم‌ترین وظیفه نماینده دفاع از اسلام، جمهوری اسلامی و حقوق مردم است و پرداختن به مسائل واهی همچون برخی مباحث قومی و مذهبی حزب و جریان‌گرایانه، مانع از وظیفه ذاتی وی در مجلس خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کاندیداها باید چنان تبلیغات کنند که مردم به آنها اعتماد و به ایشان رأی دهند و سعی در اثبات کردن خود باشند نه اینکه بخواهند دیگران را نفی و یا سرکوب کنند.

امام جمعه تکاب گفت: نباید کاندیداها به مردم دروغ بگویند و زمانی که به مجلس راه یافتند باید چنان توانایی داشته باشند که حداقل نصف مجلس را با خود همراه کنند.‌

محمدی خاطرنشان کرد: باید از میان داوطلبان مجلس شورای اسلامی کسانی انتخاب و به صحن قانونگذاری راه یابند که در تمام ابعاد شایستگی نمایندگی ملت بزرگ ایران را داشته باشند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در حالی امسال را اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری کردند که دشمنان انقلاب آشکارا شمشیر دشمنی با انقلاب اسلامی را از نیام بیرون کشیده و با طرح ادعای جدایی ملت از مسئولان سعی در ایجاد شکاف میان ملت و حکومت دارند.

امام جمعه تکاب در پایان گفت: حضور در این دوره از انتخابات به خاطر شرایط خاص حاکم بر منطقه و پاسخگویی به یاوه‌سرایی بیگانگان، بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و مردم همیشه در صحنه این خطه، این بار نیز سربلند از این آزمون مهم خارج می‌شوند.‌

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول