اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنگر:

برخی در انتخابات به دنبال سروری هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنگر با تاکید بر اینکه مردم در انتخاب فرد اصلح دقت کنند، گفت: برخی در انتخابات به دنبال این نیستند که نماینده مردم باشند بلکه به دنبال سروری و آقایی هستند و همه ما باید هوشیار باشیم.

برخی در انتخابات به دنبال سروری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام کمال تجدد عصر امروز در همایش «مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری» در بخش سنگر مردم را نسبت به وعده‌های برخی کاندیداها هشدار داد و اظهار داشت: آحاد مردم از فریب برخی افراد که برای رسیدن به کرسی‌های مجلس درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند، آگاه باشند.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه بزرگ‌ترین آرمان خداپرستان عالم است، افزود: نظام ما امانت خون شهدا و 124 هزار پیغمبر خداست و ما که اعتقاد به اصل ولایت، شهدا و ائمه معصومین (ع) داریم باید از هرگونه گناه مادی و معنوی پرهیز کرده و جامعه را به طرف آرمان‌های ولایی هدایت کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش سنگر اذعان کرد: برخی در انتخابات به دنبال این نیستند که نماینده مردم و بین مردم باشند بلکه به دنبال سروری و آقایی هستند و همه ما باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: اگر چراغ سبزی از طرف اینگونه افراد در زمینه مادی دیدیم از هرگونه آلوده‌ شدن به گناه دوری کنیم چراکه انقلاب ما امانتی است که ‌باید به اهل آن صاحب‌الزمان (عج) تحویل دهیم.

تجدد با بیان اینکه در کشور ما پس از رهبر معظم انقلاب بالاترین مسئولیت بر دوش مجلس است، خاطرنشان کرد: طبق فرموده امام راحل مجلس در رأس امور است.

وی با اشاره به ظهور دیکتاتوری جهانی در دنیا بیان کرد: از آنجا که رهبر فرزانه انقلاب در سال‌های اخیر به وجود دیکتاتوری جهانی پی‌برده‌اند بنابراین یکی از وظایف مجلس نیز تن ندادن به خواسته‌های دیکتاتوری جهانی و برخورد قاطعانه و ایستادگی در مقابل تحریم‌ها و مبارزات فرهنگی و سیاسی با استکبار است.

امام جمعه سنگر با تصریح بر اینکه امروز مردم ما ‌باید به نمایندگانی رای دهند که زینت مجلس باشند، خاطرنشان کرد: ما در گیلان نیز به نمایندگانی نیاز داریم که مانند اصفهان، مازندران و خراسان بالاترین اعتبارات را برای استان‌های خود جذب کنند.

وی از تمام مسئولان نظارتی و اجرایی، دهیاران و اعضای شورا برای تحقق انتخابات سالم و آزاد قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول