اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه خبر داد

اعزام 1000 سوادکوهی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه گفت: در جلسه هماهنگی اعزام راهیان نور سوادکوه، برنامه‌های شهرستانی برای اجرایی شدن سهمیه یک‌هزار نفری اعزام از سوادکوه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس بررسی شد.

اعزام 1000 سوادکوهی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

عزیز باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به این مطلب که مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های فرزندان ایران اسلامی است، بیان داشت: حضور نوجوانان و جوانان در طرح راهیان نور گزینه مناسبی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر است.

باقری خاطرنشان کرد: یک‌هزار نفر از سوادکوه در اواخر سال جاری و اوایل سال آینده به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد راهیان نور شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: این اعزام در قالب گروه برادران و خواهران در دو مرحله قبل و بعد از عید سال 91 انجام می‌شود.

فرماندار سوادکوه به برنامه‌ریزی برای برگزاری مناسب این برنامه اشاره و خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به عنوان دبیر این ستاد برنامه‌ریزی لازم برای همکاری ادارات و نهادهای شهرستان را برای برگزاری این برنامه انجام دهند.

وی به علاقمندی جوانان و نوجوانان برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: علاوه بر سهمیه تعیین شده تعداد دیگری از علاقمندان نیز با رایزنی‌های شخصی در آن مناطق حضور خواهند یافت.

باقری به برگزاری منظم و قابل تقدیر اعزام راهیان نور در سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: سال گذشته 800 نفر در قالب طرح راهیان نور از شهرستان سوادکوه اعزام شده‌اند.

فرماندار سوادکوه خواستار برگزاری برنامه‌های عقیدتی و فرهنگی در طول برگزاری این طرح شد و از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه خواست برنامه‌های فرهنگی خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول