اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی:

حضور مردم در انتخابات گسترده است

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی گفت: مردم در انتخابات 12 اسفند حضوری گسترده می‌یابند.

حضور مردم در انتخابات گسترده است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعادتمند داودی عصر امروز در جمع دهیاران بخش مرکزی و شوراهای اسلامی این شهرستان با قدردانی از شور و همراهی شوراها و دهیاران در برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: با توجه به تعداد اندک روستاهای بندر انزلی، تاکید ما بر الگو شدن روستاها برای دیگر شهرستان‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال مشکل آب آشامیدنی چند روستا برطرف شد، افزود: چاه خوبی نیز در منطقه اشترکان حفر شده که با استفاده از این چاه آب شرب حدود هفت روستا تامین می‌شود.

این مسئول احداث سالن ورزشی در تمام روستاهای انزلی را یکی از برنامه‌های مهم عنوان کرد و اذعان داشت: در دهه مبارکه فجر سالن ورزشی روستای طالب‌آباد به بهره‌برداری رسیده و دو سالن دیگر نیز در دست احداث است.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال در انزلی برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: طرح نهضت کشاورزی توسط دولت از جمله این اقدام‌هاست و تلاش ما این است که معضل بیکاری را برطرف کنیم.

فرماندار انزلی به پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری در دو مبحث حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن بسیار باشکوه برگزار شد و مطمئن هستیم که پیش‌بینی مقام معظم رهبری در حضور گسترده و باشکوه در انتخابات نیز تحقق می‌یابد.

وی با تصریح بر اینکه مجموعه عوامل فرمانداری به هیچ عنوان گرایشی به گروهی ندارند، خاطرنشان کرد: در کمال بی‌طرفی و عادلانه انتخابات را برگزار می‌کنیم.

داودی از دهیاران و شوراهای انزلی خواست تا رعایت امانتداری و برگزاری انتخاباتی عادلانه را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه انزلی دارای چهار نفر کاندیدای تایید شده است، یادآور شد: انتخابات انزلی به صورت تمام رایانه‌ای برگزار می‌شود و در هر شعبه سه دستگاه وجود دارد که یک دستگاه مربوط به شورای نگهبان و یک دستگاه مربوط به هیئت اجرایی است.

موسی کاظمی بخشدار مرکزی انزلی نیز در این مراسم اتحاد و همدلی را موجب ایجاد فضای عطرآگین خدمت دانست و اظهار داشت: فضای بین مسئولان و فرمانداری مناسب است و فرماندار انزلی در پشتیبانی از بخشداری‌ها و دهیاری‌ها عنایت ویژه دارند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول