اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست رئیس ستاد انتخابات کردستان

روحانیون در انتخابات مجلس ایفای نقش کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کردستان به نقش مهم روحانیون در روشنگری مردم برای حضور در انتخابات اشاره کرد و از آنان خواست تا زمینه مشارکت گسترده مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه را فراهم کنند.

روحانیون در انتخابات مجلس ایفای نقش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده عصر امروز در همایش طلاب و روحانیون سنندج که با محور انتخابات در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: تعداد رد صلاحیت شدگان کاندیداها در این استان نسبت به انتخابات گذشته کمتر بوده است.

وی در ادامه بر نقش آگاهی مردم و هوشیاری روحانیت در برابر توطئه‌های دشمنان در برگزاری انتخابات سالم و موفق اشاره کرد و گفت: امروز ایران به برکت نظام اسلامی و رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هر‌گونه تهدیدی را با تهدید جواب می‌دهند و از توطئه‌های دشمنان نظام ترسی ندارند.

وی بر نقش هوشیاری روحانیون و آگاه‌سازی مردم برای اجرای انتخابات موفق و سالم تاکید و تصریح کرد: انتخابات مانوری برای همه ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان است چرا که حضور  پرشور مردم بیشترین پشتوانه برای انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه این همایش با اشاره به اینکه هیچ‌گونه مشکلی در کردستان برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم وجود ندارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران نظامی مردمی است و تمام مشروعیت، اقتدار و قدرت آن از مردم است.

حسن‌زاده در پایان شرکت در انتخابات را یک  وظیفه و حق شرعی ذکر کرد و اظهار داشت: برای صیانت از انقلاب و اصل مردم سالاری دینی باید هیئت‌های نظارتی و اجرایی، انتخابات را درکمال بی‌طرفی و بدون اعمال سلیقه برگزار کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول