اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

کاندیداها از تخریب رقبای خود پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به آغاز زمان تبلیغات انتخابات نهمین دوره مجلس گفت: از کاندیداها و هواداران آنها انتظار می‌رود که ضمن رعایت قانون از تخریب رقیبان بپرهیزند.

کاندیداها از تخریب رقبای خود پرهیز کنند

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به فضل الهی از صبح روز چهارم اسفندماه تبلیغات انتخابات مجلس آغاز شده و کاندیداها می‌توانند در چارچوب حدودی که قانون تشریح و تعیین کرده است، اقدام به معرفی خود برای مردم کنند.

وی تأکید کرد: انتظار ما از کاندیداها و هواداران آنها این است که به موارد قانونی توجه کرده و از انجام تبلیغات منفی و عبور از خطوط قانونی پرهیز کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ افزود: نیاز است که کاندیداها و هواداران آنها اشراف کاملی بر قانون انتخابات داشته و توصیه ما به ستادهای انتخاباتی این است که این موارد را به اعضاء و هواداران خود نیز اطلاع دهند.

* همه کاندیداها در برابر قانون یکسان هستند

حدادی با بیان اینکه اجرای قانون انتخابات از سوی تمام کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آنها لازم و ضروری است، گفت: فرمانداری، ستاد انتخابات و مجریان برگزاری انتخابات مجلس در ساوجبلاغ نگاهی یکسان به تمام نامزدها داشته و هیچ کس نمی‌تواند خود را فراتر از قانون بداند.

وی تصریح کرد: تأکید ما این است که کاندیداها از فرصت تبلیغات به طور کامل استفاده کنند، اما از تخریب رقیب و انجام موارد تبلیغات غیر قانونی بپرهیزند.

* فرمانداری موضع حمایتی در انتخابات ندارد

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه با بیان اینکه معاونان و کارکنان این فرمانداری و هم‌چنین مجریان در ستاد انتخابات ساوجبلاغ نگاه حمایتی به هیچ نامزدی ندارند، گفت: ما تنها وظیفه اجرای قانون و حراست از آرای مردم را داشته و در این راه به تمام نامزدها با یک چشم نگاه می‌کنیم.

حدادی خاطرنشان کرد: به طور قطع در این زمینه اگر تخلفی از نامزدها، ستادهای انتخاباتی و حامیان آنها مشاهده شود، برخورد قانونی با متخلفان خواهیم داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری و رقابتی سالم میان نامزدها در سراسر کشور و به طبع آن در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شود.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول