اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد کردستان:

راهیان‌نور حرکتی ارزشی برای ترویج آموزه‌های شهداست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام(ره) کردستان از اردوهای راهیان‌نور به عنوان حرکتی ارزشی در راستای ترویج آموزه‌های شهدا نام برد و گفت: این اردوها ظرفیتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد فرهنگی در جامعه است.

راهیان‌نور حرکتی ارزشی برای ترویج آموزه‌های شهداست

رضا طاهری ظهر امروز در حاشیه اعزام 38 دانشجو و طلاب منتخب علوم دینی خواهران زیر پوشش کمیته امداد کردستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج‌ اظهارداشت: اردوهای راهیان نور ظرفیت بسیار ارزشمندی برای تبیین و ترویج اهداف و آموزه‌های شهدا است.

وی از اردوهای راهیان نور به عنوان حرکتی ارزشی در راستای ترویج و توسعه اهداف شهدا نام برد و خاطرنشان کرد: تلاش برای شناساندن اهداف و آموزه‌های شهدا در بین افراد جامعه به ویژه جوانان امری ضروری و وظیفه‌ای همگانی است.

به گفته رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام(ره) کردستان، شهدا در حقیقت صاحبان اصلی انقلاب هستند و آزادی، استقلال و عظمت امروز ایران اسلامی ثمره ایثار و از خودگذشتگی آنان به ویژه در دوران جنگ تحمیلی است.

طاهری تصریح کرد: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در مناطق جنگی زمینه شناخت هرچه بیشتر آنان را از ایثار و از خودگذشتگی شهدا فراهم می‌سازد.

وی افزود: کاروان‌های راهیان‌نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی در انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به نسل آینده و حاضر تأثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه دفاع ما در دوران جنگ تحمیلی یک دفاع مقدس و همه‌جانبه بود، اظهار داشت: تحکیم پیوند بین نسل جدید انقلاب با نسل دوران دفاع مقدس و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با رشادت‌های شهدا و ایثارگران و ترویج مبانی فکری و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به منظور مقابله با توطئه‌های متعدد دشمنان در عرصه جنگ نرم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردوهاست.

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام(ره) کردستان خاطرنشان کرد: تقویت بصیرت و ارتقای آگاهی‌های جوانان در حوزه دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از دیگر اهداف اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

وی حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلاب را متذکر شد و گفت:‌ حفظ این ارزش‌ها که ثمره خون هزاران شهید ایثارگر و از خودگذشته است وظیفه آحاد مردم به ویژه جوانان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاروان 38 نفره دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد استان  از امروز به مدت 5 روز از مناطق عملیاتی هشت ساله جنگ تحمیلی در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول