اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گردشگری سپاه ناحیه نور مطرح کرد

بکارگیری راویان تاثیرگذار در اعزام راهیان نور

خبرگزاری فارس: رئیس واحد اردویی و گردشگری سپاه ناحیه نور گفت: در اعزام راهیان نور از راویان تاثیرگذار استفاده شود.

بکارگیری راویان تاثیرگذار در اعزام راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، بیژن پولادی شب گذشته در نخستین جلسه هماهنگی اعزام راهیان نور سپاه ناحیه نور با تاکید بر اعزام بار اولی‌ها در اعزام راهیان نور بیان داشت: این سفر معنوی باید زائران را متحول کند و تحول جوانان به ویژه بار اولی‌ها از اهداف اعزام راهیان نور است.

وی ابراز داشت: این سفر علاوه بر بار فکری و سیاسی، بار معنوی بسیار تاثیرگذاری دارد و برای آنانکه قبلا به این سفرها رفتند و آشنا هستند بیشتر تجدید خاطره می‌شود، ولی برای نسل جدید و بار اولی‌ها بسیار جذاب خواهد بود و انتظارات را برآورده خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر جوانان و بار اولی‌ها بیشتر از دیگران نیازمند این سفر معنوی هستند تا از معنویت حضور در مناطق جنگی و خاکی که به خون شهدا عطرآگین شده بهره‌مند شوند که در این صورت بسیاری از آنان در مقابل تهاجم فرهنگی غرب بیمه می‌شوند.

* کسب رتبه اول استان در اعزام راهیان نور

رئیس اردویی و گردشگری سپاه ناحیه نور از کسب رتبه اول در بین شهرستان‌های استان در اعزام راهیان نور سال 89 - 90خبر داد و افزود: شهرستان نور در نحوه اعزام زائران، اسکان زائران، ارائه خدمات و تهیه بسته‌های فرهنگی و دیگر موارد مورد نظر بازرسان استانی عملکرد خوبی داشت و همین امر باعث کسب رتبه اول استان شد و شهرستان‌های قائمشهر و بهشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

پولادی از اعزام حدود 550 نفر زائر دانش‌آموز در دو مرحله در روزهای اخیر به مناطق عملیاتی خبر داد و خاطرنشان کرد: البته سهمیه‌ای تاکنون برای سایر افراد از استان اعلام نشده است، ولی علاوه بر اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم بیش از 220 نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شهرستان نور آمادگی‌شان را برای اعزام به این مناطق اعلام کردند.

رئیس اردویی و گردشگری سپاه ناحیه نور خاطرنشان کرد: نیمی از داوطلبان دانشجو را خواهران دانشجو تشکیل می‌دهند.

وی بر رعایت نکات حفاظتی و امنیتی تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد با رعایت نکات و ضوابط ایمنی، سفر زائران با خاطری خوش به پایان برسد.

اعزام راهیان نور شهرستان نور از 22 اسفند آغاز و تا 10 فروردین 91 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول