اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

دشمن به دنبال سرد کردن تنور انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: سناریوی دشمن برای این دوره از انتخابات سرد کردن تنور انتخابات بوده و استراتژی دشمن برگزاری انتخابات در یک محیط سرد، یخ‌زده و بی‌روح است.

دشمن به دنبال سرد کردن تنور انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی امروز در همایش مشارکت حداکثری، انتخابات قانونمند با حضور جمعی از منتخبان جامعه تعاون، کار و تولید استان گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفته آتی باید با حضور حداکثری تمامی اقشار مختلف جامعه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه با مشی، منش، سیاست‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در هر مقطعی در زمان‌های گذشته، حال و زمان‌های آینده اقتضائات خاص خود را می‌طلبد، اضافه کرد: خاص و متفاوت بودن انتخابات در هر زمانی شعار صرف نیست و شرایط اقتضائی هر دوره از انتخابات در کشور متفاوت است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: روش‌ها و تاکتیک‌های دشمن در هر دوره از انتخابات در کشور برای ایجاد خدشه در نظام و انقلاب متفاوت است و با توجه به اقتضائات خاص هر دوره حضور حداکثری مردم در انتخابات ضرورت ویژه‌ای دارد.

وی به استراتژی دشمن در انتخابات 1388 اشاره کرد و ادامه داد: در انتخابات 88 دشمن با آرایش رسانه‌ای عجیب، به کار‌گیری عوامل مختلف و با یک سناریوی خاص و از پیش تعیین شده با ایجاد آشوب و با رمز تقلب در راستای فروپاشی نظام از طریق انتخابات تلاش کرده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر و در این دوره از انتخابات نیز استراتژی دشمن متفاوت شده است، تاکید کرد: مردم انقلابی ایران با حرکت در راستای اهداف انقلاب و نظام با موفقت از فتنه 88 عبور کرده و قدرت خود را به دنیا نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی تجلی بزرگ پیوند مردم با امام بوده است، افزود: سناریوی دشمن برای این دوره از انتخابات متفاوت از گذشته بوده و استراتژی دشمن برگزاری انتخابات در یک محیط سرد، یخ‌زده و بی‌روح است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن با تکنیک‌های جدید به دنبال ضربه زدن به نظام است، بیان داشت: سناریوی دشمن برای این دوره از انتخابات سرد کردن تنور انتخابات بوده و استراتژی دشمن برگزاری انتخابات در یک محیط سرد، یخ‌زده و بی‌روح است.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ریزی‌های کشور باید در راستای عقیم گذاشتن این هدف دشمن باشد، گفت: دشمن به دنبال این است که بگوید تحریم‌ها سبب دلسردی و فاصله مردم از نظام شده است و مردم باید با حضور پر‌شور خود در انتخابات دلبستگی عمیق خود را به آرمان‌های انقلاب نشان بدهند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول