اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی

4 پست امداد و نجات در تفرش دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش از استقرار چهار پست امداد و نجات در محورهای مواصلاتی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

4 پست امداد و نجات در تفرش دایر می‌شود

سیدمجید حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی و سفر شهرستان تفرش با هدف برنامه‌ریزی به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به همشهریان تشکیل و برنامه‌ریزی‌‌های خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به استقرار چهار پست امداد و نجات تصریح کرد: از این تعداد یک پست به صورت ثابت و سه پست به صورت سیار در محورهای مواصلاتی شهرستان تفرش و آشتیان مستقر می‌شوند.

به گفته وی هر پست امداد و نجات شامل یک راننده، دو نجاتگر و یک تکنسین پزشکی است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش همچنین با اشاره به اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی خاطر نشان ساخت: در طرح راهنمای مسافران نوروزی نیز چهار پست راهنمای مسافران نوروزی در این شهرستان دایر می‌شود که از این تعداد دو پست در تفرش و دو پست در فراهان است.

حسین‌جمال با بیان اینکه در هر پست دو نفر کار راهنمایی مسافران نوروزی را بر عهده دارند، گفت: توصیه‌ها و تاکیدات ایمنی و امدادی به مسافران، اطلاع‌رسانی از مسیر و توزیع بروشور و کتابچه، غنی‌سازی اوقات فراغت اعضا جوان در ایام تعطیل، کمک به انجام مسافرت ایمن با توصیه، تاکید و راهنمایی، ترویج فرهنگ نوعدوستی و مهرورزی در بین جوانان، مشارکت جوانان در فعالیت‌های جامعه بر پایه مفاهیم دینی، اسلامی و خدمت‌رسانی داوطلبانه از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

به گفته وی این طرح با تکیه بر اصولی مانند معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر به مسافران، تلاش برای معرفی و انتقال آموزش‌های امدادی، مشارکت اعضا در فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه و ایجاد آرامش و ایمنی برای مسافران انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول