اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

عبور میلیونی مسافران نوروزی از پاکدشت بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ شهرستان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به عبور میلیون‌ها زائر امام رضا (ع) از این شهرستان در ایام نوروز گفت: عبور میلیونی مسافران نوروزی از پاکدشت بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ شهرستان است.

عبور میلیونی مسافران نوروزی از پاکدشت بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ شهرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان پاکدشت با اشاره به جایگاه تاریخی و مذهبی شهرستان پاکدشت و وضعیت جغرافیایی و مهمان نوازی مردمان این شهرستان از مسئولان و اعضاء کمیته‌های هشت‌گانه ستاد تسهیلات نوروزی خواست در ارائه خدمات نهایت سعی و تلاش خود را با بهره‌گیری از امکانات و پتانسیل‌های موجود به‌کار گیرند و زمینه حضور بیشتر و رفاه مسافران نوروزی را فراهم آورند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان پاکدشت افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت فراهم ساختن شرایط و فضای مناسب برای مسافران و همچنین موقعیت جغرافیایی شهرستان ایجاب می‌کرد که امسال زودتر از سال‌های گذشته جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را برگزار کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان پاکدشت با توجه به قرار گرفتن در مسیر ورود زائران امام هشتم (ع) به مشهد مقدس، هر ساله پذیرای مسافران زیادی است و مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، برای فراهم کردن امکانات رفاهی برای مسافران استفاده کنند.

مقبلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید از این فرصت عبور میلیونی مسافران و اسکان موقت آنان در شهرستان، برای معرفی بیشتر فرهنگ و سنن مردم بهره برد.

در این جلسه کمیته‌های اسکان، فرهنگی، حمل و نقل، امنیت و انتظامات، خدمات و پشتیبانی، نظارت بر بازار، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و نظارت و بازرسی تشکیل و مقرر شد کمیته‌ها  ظرف یک هفته آینده تشکیل جلسه داده و نتیجه را به فرمانداری اعلام کنند.

این گزارش حاکی است، جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان پاکدشت با حضور مقبلی قربانعلی مقبلی فرماندار و رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان پاکدشت، معاونان فرماندار و اعضای ستاد، با هدف تشکیل کمیته‌های مربوطه، در محل سالن همایش‌های فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول