اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارش‌های چند روز گذشته صورت گرفت

هلال احمر زنجان 40 در راه مانده را نجات داد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از نجات 40 نفر در راه مانده از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد.

هلال احمر زنجان 40 در راه مانده را نجات داد

حسین عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به دلیل بارش برف و باران در نقاط مختلف استان خوشبختانه مشکلی در این راستا به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه در شهرهای ابهر، خرم‌دره و خدابنده مشکلی وجود نداشت، تصریح کرد: به دلیل شدت بارش در شهرستان ماهنشان 40 نفر در راه گرفتار شده بودند که با فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان، این افراد نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: با حضور به موقع امدادگران استان زنجان  این 40 نفر نجات یافته و در حال حاضر مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه افراد حادثه دیده در ماهنشان اسکان داده شده‌اند، خاطرنشان کرد: دو تیم عملیاتی در حادثه حضور داشتند.

عزیزی از حضور هشت پرسنل امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این حادثه خبر داد و تصریح کرد: 80 بسته مواد غذایی نیز در بین این افراد توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در راستای کمک رسانی به در راه ماندگان اقدامات لازم انجام گرفت، خاطرنشان کرد: خودروهای ست و چند آمبولانس نیز در راستای کمک‌رسانی مطلوب حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از توزیع پتو در میان آسیب دیدگان خبر داد و افزود: تجهیزات گرمایشی مورد نیاز نیز به این افراد ارائه شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان در قالب طرح زمستانی در آماده باش کامل برای امداد رسانی به آسیب‌دیدگان جاده‌ای است، یادآور شد: این طرح تا اسفند ماه ادامه دارد.

عزیزی از آغاز طرح نوروزی از 27 اسفندماه سال جاری خبر داد و بیان داشت: این طرح تا 16 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مدت 20 روز اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان آماده امداد رسانی و اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر در زمینه‌های امداد و راهنمایی در خدمت مردم هستند، بیان داشت: جوانان جمعیت هلال احمر در طرح امداد نوروزی به راهنمایی مسافران می‌پردازند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول