اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

کانون شاعران و نویسندگان فرهنگی خراسان رضوی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: کانون شاعران و نویسندگان فرهنگی خراسان رضوی در 3 بخش شعر، داستان و مطالعه و تحقیق تشکیل شد.

کانون شاعران و نویسندگان فرهنگی خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، محمد حسن دادگر گفت: کانون شاعران و نویسندگان فرهنگی خراسان رضوی با هدف شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای ادبی دانش‌آموزان و فرهنگیان استان شکل گرفته است.

دادگر افزود: بر اساس اساسنامه این کانون، اعضای کانون شاعران و نویسندگان استان به عنوان مربیان انجمن‌های ادبی کانون‌های فرهنگی تربیتی استان فعالیت خود را انجام می‌دهند.

رئیس اداره امور تربیتی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ادامه داد: در این کانون شاعران و نویسندگان فرهنگی استان به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه فعالیت‌های کانون شاعران می‌پردازند.

و ی ادامه داد: با انتخاب اعضای شورای هفتنفره کانون شاعران و نویسندگان، فعالیت این کانون به صورت رسمی با همت کارشناسان فرهنگی و هنری و کارشناسان فعالیت‌های اردویی و کانون‌های استان آغاز به‌کار کرد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول