اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد محمودآباد خبر داد

برگزاری همایش شعر و موسیقی محلی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد گفت: سومین همایش بومی و محلی شعر و موسیقی ولگشن با حضور شاعران برگزیده سراسر مازندران، چهارم اسفند ماه در مجتمع غدیر محمودآباد برگزار می‌شود.

برگزاری همایش شعر و موسیقی محلی در محمودآباد

حمیدرضا کوزه‌گر امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی و هنری، اشاعه و ترویج فرهنگ و هنر سرزمینی و محلی است، عنوان کرد: مازندران با داشتن فرهنگی اصیل و دارای قدمت، از آداب و رسوم ارزشمندی برخوردار است و باید این یادگار برجای مانده از گذشتگان به نسل جوان و آینده ساز انتقال یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد یادآور شد: همایش بومی محلی شعر و موسیقی ولگشن یکی از همین برنامه‌ها است که امسال سومین دوره آن در محمودآباد برگزار می‌شود.

کوزه‌گر مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش را زنده نگه‌داشتن سنت‌های قدیمی و محلی مازندران دانست و گفت: این همایش با حضور مسئولان استانی و شهرستان و علاقه‌مندان به شعر و موسیقی بومی محلی سراسر مازندران  ساعت 16 روز پنج‌شنبه چهارم اسفندماه در محل سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار می‌شود.

وی تعداد شاعران برگزیده حاضر در همایش را 10 نفر عنوان کرد و اذعان داشت: امیدواریم با استقبال مناسب از سوی فرهنگ دوستان، علاقه‌مندان به سنت‌های بومی و محلی و مردم سراسر مازندران، همایش باشکوه و به یادماندنی را برگزار کنیم تا برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات فرهنگی و هنری محمودآباد به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول