اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر فجر

خبرگزاری فارس: آیین اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در بخش منطقه‌ای با حضور شاعرانی از سراسر جهان فردا در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود عالیشوندی دبیر جشنواره شعر فجر فارس و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شیراز از 27 تا 28 بهمن ماه جاری میزبان شاعران سه استان خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و شاعرانی از سراسر کشورهای جهان، در بخش منطقه‌ای ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر است.

وی افزود: در این دو روز برنامه‌هایی در زمینه شعر و شعرخوانی پیش‌بینی شده که بخش ویژه قند پارسی با رویکرد شعر و ادب در حوزه فرهنگ کهن و اصیل ایران اسلامی از جمله آنهاست.

وی ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی بر آن شده تا قداست اشعار پارسی را به ظهور رسانده تا از این طریق شاعران که از کشورهای دیگر جهان حضور دارند، با این رویکرد آشنا شوند و نتایج و آثار مفید آن را با خود برای مردم کشورشان به ارمغان برند.

این مقام فرهنگی تصریح کرد: این همایش فردا 27 بهمن ماه جاری و در ساعت 15 با نشست شاعران حاضر و شعرخوانی آغاز می‌شود و در دومین روز که از ساعت 9:30 صبح 28 بهمن ماه است به کار خود ادامه می‌دهد.

عالیشوندی گفت: آیین اختتامیه این جشنواره نیز  ساعت 15روز 28 بهمن ماه جاری در محل مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس آغاز می‌شود که تلاش شده است تا این مراسم همراه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

به گزارش فارس، اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر دوشنبه آینده در تالار وحدت تهران  برگزار و در آن از 15 شاعر برگزیده تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول