اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جوانان و ورزش آذربایجان غربی خبر داد

افتتاح 12 پروژه ورزشی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل جوانان و ورزش آذربایجان غربی گفت: 12 پروژه ورزشی به مناسبت دهه فجر در استان افتتاح می‌شود.

افتتاح 12 پروژه ورزشی در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی ملا احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد از پروژه‌ها با اعتبار 70 میلیارد ریال احداث شده و آماده بهره‌برداری هستند.

وی افزود: این پروژه‌های ملی و استانی در شهرهای ارومیه، سلماس، خوی، میاندوآب، تکاب، مهاباد، نقده و سردشت با مجموع مساحت 58 هزار و 275 متر مربع افتتاح می‌شوند.

ملا احمدی ادامه داد: کلنگ دو پروژه مهم ورزشی دیگر که شامل استادیوم‌های ورزشی 5 هزار نفری شهرستان‌های مهاباد و میاندوآب که از مطالبات مردم این شهرستان‌ها است به زمین زده می‌شود.

وی اضافه کرد: مساحت این دو پروژه زیر پوشش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش کشور در استان، 50 هزار متر مربع و اعتبار در نظر گرفته آن برای احداث آن 240 هزار میلیون ریال است.

این مسئول در ادامه بر افزایش حضور بانوان در عرصه‌های ورزش قهرمانی تاکید کرد و گفت: تقویت این حضور از اولویت‌های این اداره کل است و در این راستا برنامه ریزی‌های اساسی انجام شده و در آینده نزدیک شاهد حضور بیشتر بانوان استان در عرصه‌های ورزش قهرمانی خواهیم بود.

ملا احمدی در ادامه تصریح کرد: امسال اقدامات خوبی در راستای ورزش‌های روستایی در حوزه همگانی انجام شده و در سال آینده نیز تلاش بر این است که حوزه قهرمانی این ورزش‌ها نیز گسترش یابد.

وی با تاکید بر مدیریت ورزشی در استان خاطرنشان کرد: در زمان حاضر بیش از 4 هزار مربی در رشته‌های مختلف ورزشی در استان فعالیت می‌کنند که در راستای مدیریت ورزشی باید سطوح مربیگری ارتقا یابد و در این صورت می‌توان انتظار حضور و درخشش ورزشکاران استان در عرصه‌های بین‌المللی شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول