اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

12 پروژه ورزشی گیلان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: 12 پروژه ورزشی گیلان در دهه فجر امسال با اعتباری بیش از پنج میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

12 پروژه ورزشی گیلان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمد بابایی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ورزش استان با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: در دهه فجر امسال 12 طرح عمرانی ورزشی با 5 میلیارد و 483 میلیون تومان اعتبار در 10 شهرستان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح آنها 13 هزار و 632 مترمربع به فضاهای ورزشی استان اضافه می‌شود.

وی افزود: سالن‌های ورزشی لوندویل و سیبلی آستارا، کسمای صومعه‌سرا، املش، طالب‌آباد انزلی، جوکندان تالش، لنگرود، رضوانشهر، نصیرمحله شفت، سالن‌های تیراندازی رودسر و صومعه‌سرا و استخر جانبازان رشت 12 طرح افتتاحیه در دهه فجر امسال است.

این مسئول با اشاره به برگزاری بیش از 270 مسابقه و برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال ادامه داد: برگزاری رقابت‌های ورزشی، همایش‌ها، بازی‌های بومی محلی و نمایشگاه‌های فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان ورزشی، شرکت در نماز جمعه و حضور پرشور جامعه ورزشی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از جمله برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در دهه فجر 90 است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با مقایسه آماری فعالیت‌های حوزه ورزش در قبل و بعد از انقلاب در این استان خاطر نشان کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته یک‌هزار و 182 درصد، فضاهای ورزشی سرپوشیده دو هزار و 112 درصد، تعداد فضاهای ورزشی روباز 784 درصد و سرانه فضاهای ورزشی گیلان 650 درصد نسبت به قبل از انقلاب افزایش یافته است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول