اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان:

بهره‎برداری از 9 پروژه ورزشی در لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از بهره‏برداری 9 پروژه ورزشی استان در دهه فجر خبر داد.

بهره‎برداری از 9 پروژه ورزشی در لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد نیکوخصال امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: این تعداد پروژه ورزشی با اعتباری بیش از 21 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‎رسند.

وی افزود: سه سالن چندمنظوره در شهرستان‏های معمولان، شول‌آباد الیگودرز و نورآباد، دو زمین چمن مصنوعی روستای مورانی پلدختر و آب باریک کوهدشت، سه زمین ورزشی روستایی در دوره چگنی، برزان دورود و مدآباد ازنا و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید بیات بروجرد این پروژه‏ها را تشکیل می‏دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان اظهار امیدواری کرد، با بهره‏برداری از این پروژه‏ها سرانه فضای ورزشی در استان به حد مطلوبی افزایش پیدا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه یکی از مشکلات ورزش لرستان بحث اسپانسر است، گفت: یکی از چالش‌های لرستان در خصوص اسپانسر این است، که ما زیر ساخت صنعتی نداریم که ورزشکاران را حمایت کنند و این مهم می‌تواند موجب افت ورزش لرستان شود.

نیکوخصال در ادامه به بحث استعدادیابی لرستان اشاره کرد و اظهارداشت‌: مهم‌ترین هدف ما درورزش لرستان تشکیل تیم‌های پایه است و باید پشتوانه‌سازی کنیم تا این امر محقق یابد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول