اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

حضور در انتخابات حفاظت از انقلاب است / نماینده مجلس باید دیدی بلند داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند گفت: بحث حضور در انتخابات و اهمیت آن تنها در انتخاب یک نماینده خلاصه نمی‌شود بلکه بحث انتخابات و حضور مردم بحث حفاظت از انقلابی است که با خون هزاران شهید بارور شده است.

حضور در انتخابات حفاظت از انقلاب است / نماینده مجلس باید دیدی بلند داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند از عموم مردم برای حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

*حضور مردم راهبرد اساسی انتخابات است

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت انتخابات اظهار داشت: رهبری راهبرد اساسی در انتخابات را تلاش برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای عنوان کردند.

امام جمعه بیرجند افزود: ممکن است دشمن بتواند حضور مردم را در راهپیمایی کتمان کند اما حضور در انتخابات چون با عدد و آمار اعلام می‌شود را نمی‌تواند انکار کند و با تبلیغات منفی آن را مخفی نگه دارد.

رضایی بیرجندی حضور در انتخابات را وظیفه ملی، انسانی و دینی آحاد جامعه اسلامی یاران عنوان کرد و گفت: حضور در انتخابات راهبرد اساسی در این مسیر است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر انتخاب فرد اصلح و آگاه برای نمایندگی مجلس نیز وظیفه آحاد مردم است که باید در انتخاب نماینده نهایت دقت و وسواس را به خرج دهند تا فردی اصلح از منطقه ما به مجلس برود.

*ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه کاندیدای اصلح

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه شاخص‌های اصلی انتخاب نماینده اصلح کاملا مشخص است، اظهار داشت: باید مردم به کاندیدایی رای دهند که ولایی باشد و پشت سر ولایت فقیه حرکت کند.

رضایی بیرجندی ادامه داد: نماینده‌ای اصلح است که به ثروت و قدرت دل نبندد و برای منافع خود مصالح نظام و منطقه را به خطر نیندازد.

وی داشتن برنامه برای پیشرفت منطقه را از دیگر شاخصه‌های انتخاب اصلح دانست و گفت: مردم باید فردی را انتخاب کنند که دید و نگاهی بلند برای منافع کشور داشته باشد.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: افرادی که کاندیدای مجلس شدند از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شده‌اند و کسی حق اعتراض به این حکم را ندارد.

*روحانیت همیشه زبان گویای ملت بوده است

رضایی بیرجندی به سالروز حمله جنگنده عراق به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت 40 نفر از هموطنان از جمله آیت‌الله فضل‌الله محلاتی اشاره کرد و گفت: این روز به نام روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه روحانیت دچار آسیب‌هایی است ولی در همیشه تاریخ روحانیت در کنار مردم و زبان گویای مردم بوده است.

امام جمعه بیرجند افزود: تقدیم 2 هزار و 500 شهید روحانی نشان‌دهنده این است که روحانیت با خون خود پای صداقت به نظام را امضا کرده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول