اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

انهدام باند تهیه چای تقلبی با مارک‌های معتبر در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با کار اطلاعاتی گسترده ماموران پلیس اطلاعات باند تهیه و بسته‌بندی چای بی کیفیت با مارک چای‌های معتبر در زنجان شناسائی و منهدم شد.

انهدام باند تهیه چای تقلبی با مارک‌های معتبر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان، محمد اسدی فرد اظهار کرد: در پی اطلاع ماموران پلیس اطلاعات از اینکه فردی به نام "و-ر" در امر بسته‌بندی چای تقلبی و نامرغوب با مارک‌های معتبر در زنجان فعالیت می‌کند، موضوع در دستور کار تیم ویژه اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی صورت گرفته مشخص شد، متهم با خرید چای نامرغوب آنها را در بسته بندی‌هایی با مارک‌های معتبر بسته‌بندی و در بازار عرضه می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: این متهم با همدستی چند نفر دیگر چاپ و طراحی بسته‌ها را در چاپخانه‌ای در تهران انجام و در زنجان اقدام به بسته‌بندی و افزودن اسانس به چای‌های نامرغوب می‌کند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضائی پس از تهیه مستندات لازم انبار متهم مورد بازرسی دقیق پلیس قرار گرفت و مقدار بیش از دو تن چای تقلبی بسته‌بندی شده، یک دستگاه پرس و اطوی مخصوص، یک دستگاه تسمه زن، 10 لیتر اسانس، 24هزار پاکت جعلی خالی چاپ شده و مقدار پنج تن چای فله‌ای به منظور بسته‌بندی تقلبی کشف و ضبط شد.

اسدی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس اطلاعات در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرد.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول