اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

انهدام 34 باند قاچاق کالا در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 10 ماه گذشته 34 باند قاچاق کالا در آذربایجان غربی منهدم شده است.

انهدام 34 باند قاچاق کالا در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رسول النقی‌پور صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره آگاهی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در این راستا 349 فقره انواع جاسازی در این زمینه کشف شده است.

وی با اشاره به شناسایی 351 فقره انواع دپوی کالای قاچاق در استان در 10 ماه سال جاری، تصریح کرد: در این زمینه کل افراد دستگیر شده 4 هزار و 606 نفر است.

این مسئول ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 529 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 3 میلیون و 397 هزار پاکت انواع اجناس دخانی، 207 متر پارچه، 459 هزار سوب انواع البسه، 205 هزار قلم انواع لوازم آرایشی، 12 هزار و 962 دستگاه لوازم خانگی، 6 هزار و 912 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 2 میلیون و 511 هزار قلم انواع داوری نیروزا در 10 ماه امسال در استان کشف شده است.

النقی‌پور از متلاشی شدن باند سارقان مغازه با 45 فقره سرقت در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان ارومیه و سایر شهرهای استان مراتب با حساسیت لازم و تشکیل اکیپی از کارآگاهان مجرب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام یکسری اقدامات محسوس و غیر محسوس یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در این زمینه شناسایی و با تعقیب و مراقبت لازم و در نهایت به همراه دو نفر از همدستانش در یکی از خیابان‌های اصلی ارومیه دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به 45 فقره سرقت از مغازه از شهرهای مختلف استان و استانهای همجوار اعتراف کردند، گفت: افراد مذکور با استفاده از خودروهای مدل بالا به مغازه‌های مختلفی مراجعه و با مشغول کردن فروشنده با انحای مختلف اموال خریداری شده را در خودرو قرار داده و بدون پرداخت مبلغ ان از محل متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه توسط سارقان دستگیر شده 262 میلیون و 580 هزار ریال بوده است، افزود: در این ارتباط یک دستگاه خودروی سواری هیوندا که سارقان در انجام سرقت‌ها از آنها استفاده می‌کردند نیز توقیف شده است.

النقی‌پور اعلام کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند و تلاش برای دستگیری سایر همدستان آنها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول