اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد

انهدام 2 باند قاچاق بین‌المللی در کردستان / کشف 7 میلیون عدد مواد محترقه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کردستان از کشف 7 میلیون و 424 هزار و 418 عدد انواع مواد محترقه و انهدام دو باند بین‌المللی قاچاق در استان خبر داد.

انهدام 2 باند قاچاق بین‌المللی در کردستان / کشف 7 میلیون عدد مواد محترقه

محمد شامحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در پی دریافت خبرهایی مبنی بر فعالیت گسترده قاچاقچیان کالا با وارد کردن مواد محترقه، مراتب به صورت ویژه با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار گرفت.

وی ادامه داد: بعد از بررسی‌های انجام شده دو باند بزرگ قاچاقچیان مواد محترقه که اقدام به واردات این مواد از طریق مرز به داخل کشور و توزیع آن از طریق شهرستان‌های سنندج، بانه، سقز و مریوان به سایر نقاط کشور می‌کردند، شناسایی و منهدم شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کردستان اضافه کرد: ماموران پس از تلاش‌های بی‌وقفه و شناسایی قاچاقچیان مواد محترقه 34 نفر از این افراد فرصت‌طلب و سودجو را پس از هماهنگی با مقام قضایی طی اقدامات غافلگیرانه‌ای دستگیر کردند.

شامحمدی تصریح کرد: ماموران پلیس استان موفق به کشف و ضبط 7 میلیون و 424 هزار و 418 عدد انواع مواد محترقه از مخفیگاه متهمان شدند.

به گفته وی دشمنان با شیوه‌های مختلف به ویژه با استفاده از افراد قاچاقچی و وارد کردن مواد محترقه خطرناک با هدف ایجاد ناامنی در سطح کشور به بهانه جشن چهارشنبه‌سوری در صدد وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کردستان خاطر نشان کرد: به همین منظور پلیس با گسترش فعالیت‌های اطلاعاتی با عاملان قاچاق مواد محترقه و تهیه و توزیع این اقلام با جدیت هر چه تمام‌تر برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول