اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خوزستان خبر داد

انهدام باند سارقان با کشف 71 فقره سرقت در خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انهدام یک باند سارق و مالخر 71 فقره انواع سرقت را کشف کردند.

انهدام باند سارقان با کشف 71 فقره سرقت در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، مهدی محسنی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی افزایش سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در سطح شهرستان اهواز موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و تلاش شبانه روزی، اعضای یک باند 5 نفره از سارقان را شناسایی و در چند عملیات جداگانه همگی را دستگیر و مورد بازجویی‌های فنی قرار دادند.

محسنی در ادامه با اشاره به اعتراف متهمان به 54 فقره کیف قاپی، 13 فقره سرقت گوشی تلفن همراه، سه فقره سرقت منزل و یک فقره زور گیری اظهار داشت: در همین راستا دو نفر مالخر هم دستگیری و اموال مسروقه زیادی نیز از آنان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان در خاتمه با اشاره به شناسایی همه مالباختگان خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول