اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اشتغالزایی صورت گرفت

جذب 14 میلیارد اعتبارات قرض‌الحسنه برای مددجویان گرمابی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گرماب گفت: به منظور اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد گرماب از آغاز امسال 14 میلیارد ریال در بخش قرض‌الحسنه اعتبار جذب شده است.

جذب 14 میلیارد اعتبارات قرض‌الحسنه برای مددجویان گرمابی

داود پرهیزکار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: امسال اعتبارات و تسهیلات اعطایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سه بخش به این نهاد اختصاص یافته است.

وی ابلاغ اعتبار در زمینه‌های مشاغل کسب و کار خرد، مشاغل خانگی و قرض‌الحسنه را سه بخش اعتبارات کمیته امداد عنوان کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه گرماب در سال جاری در هر سه بخش مذکور بیش از میزان مقرر شده اعتبار جذب کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گرماب تصریح کرد: کمیته امداد شاخه گرماب با جذب 141 درصدی اعتبارات رتبه نخست را در بین 11 شاخه استان زنجان به خود اختصاص داده است.

وی میزان اعتبار ابلاغی کمیته امداد گرماب را در بخش مشاغل کسب و کار خرد 5 میلیارد و 256 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: مسئولان کمیته امداد گرماب در این بخش موفق به جذب 9 میلیارد و 220 میلیون ریال اعتبارات شده‌اند.

پرهیزکار یادآور شد: کمیته امداد گرماب در بخش مشاغل کسب و کار خرد موفق به جذب اعتبارات  به میزان 175.42 درصدی شده است.

وی همچنین میزان اعتبار ابلاغی کمیته امداد گرماب را در بخش مشاغل خانگی 5 میلیارد و 257 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این بخش نیز کمیته امداد موفق به جذب 5 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گرماب اذعان داشت: کمیته امداد گرماب در بخش مشاغل خانگی موفق به جذب 106.5 درصدی اعتبارات شده است.

وی اظهار کرد: مجموع اعتبارات تعهد شده در بخش قرض‌الحسنه شاخه گرماب را 10 میلیارد و 513 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در این بخش نیز کمیته امداد گرماب موفق به جذب اعتبار به میزان 14 میلیارد و 820 میلیون ریال شده است.

پرهیزکار افزود: کمیته امداد گرماب در بخش قرض‌الحسنه موفق به جذب اعتبارات به میزان 141 درصد شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد گرماب با جذب اعتبارات بیش از میزان تعهد این نهاد موفق به کسب رتبه نخست استانی در بین 11 شاخه کمیته امداد استان زنجان شده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول