اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

سیگنال آسمانی حائز 2 رتبه برتر جشنواره سکانس بیداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه سازمان بسیج هنرمندان کشور با عنوان سکانس بیداری به نماهنگ سیگنال آسمانی از تولیدات شبکه استانی سیمای جهان‌بین اختصاص یافت.

سیگنال آسمانی حائز 2 رتبه برتر جشنواره سکانس بیداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رحیم‌زاده اظهار داشت: در دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه سازمان بسیج هنرمندان کشور سکانس بیداری، رتبه‌های برتر بهترین کارگردانی به الهه صلح‌جو و بهترین جلوه‌های ویژه شامل گرافیک، انیمیشن و اجرا به احسان ایزدی از کارکنان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برای تهیه نماهنگ سیگنال آسمانی از تولیدات شبکه استانی سیمای جهان‌بین اختصاص یافت.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری افزود: این نماهنگ در قالب طرحی نو و جذاب موضوعات اخلاق، دین، امید و آگاهی را به‌صورت ویدئو گرافیک به تصویر می‌کشد.

وی خاطرنشان کرد: در ساختار سیگنال آسمانی نمایه‌هایی از فرهنگ، صنعت، اقتصاد،‌ توسعه و تصاویر نمادینی از جامعه ایرانی، تاریخ اسلام و انقلاب، خانواده و مسائل افتخارآمیز و غرورآفرین کشور با نوای دلنشین اذان آمیخته شده است.

رحیم‌زاده با اشاره به عوامل سازنده این نماهنگ، گفت: سعید بهرامی به‌عنوان صدابردار و وحید حسین‌زاده تصویربردار، دیگر عوامل تولید این نماهنگ هستند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول