اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اطلاعات شهرستان قوچان تصریح کرد

بیداری انقلابی دشمن اسلام را خسته کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس اطلاعات شهرستان قوچان تصریح کرد:‌ امروز تمام دشمنان در مقابل ایران اقرار به خستگی می‌کنند و این خستگی دشمن هم مدیون همت و بیداری دینی و انقلابی مردم است.

بیداری انقلابی دشمن اسلام را خسته کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، رئیس اداره اطلاعات شهرستان قوچان صبح امروز در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات نهمین دوره مجلس که در محل فرمانداری قوچان برگزار شد اظهار کرد: تمام کشورها از انتخابات برای مشروعیت بخشیدن به نظام خود بهره می‌برند و در ایران هم بعد از پیروزی انقلاب، انتخابات همواره موثرترین فرصت برای مشروعیت و مقبولیت بخشیدن به نظام بوده است.

وی افزود : در دو ساله اخیر یک همگرایی بین بیگانگان و دشمنان انقلاب بوجود آمده تا کارآمدی نظام را زیر سوال ببرند که این دشمنی را ما به طور آشکارا در جریان فتنه سال 88 و تمام فعالیتهای سازمان یافته دیروز و امروز دشمن می‌بینیم.

رئیس اطلاعات قوچان گفت: اقدامات غرض ورزانه دشمن بر کسی پوشیده نیست و دلیل اصلی این کینه دشمن این است که امروز ایران به عنوان یکی از پنج نقطه استراتژیک جهان شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز تمام دشمنان در مقابل ایران اقرار به خستگی می‌کنند و این خستگی دشمن هم مدیون همت و بیداری دینی و انقلابی مردم است.

رئیس اداره اطلاعات شهرستان قوچان افزود: در انتخابات پیش رو مهم‌ترین دغدغه‌های هیئت اجرائی انتخابات دودستگی، دامن زدن به شایعات از سوی برخی مجریان، سوء استفاده از امکانات دولتی و بیت المال، کم توجهی به رهنمودهای رهبری و عدم رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات است. 

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول