اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بشاریات تأکید کرد

حضور حداکثری در انتخابات سند حقانیت نظام

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش بشاریات آبیک، حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند ماه را سند محکمی بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

حضور حداکثری در انتخابات سند حقانیت نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، زکریا رضوانی امروز در نشست مشورتی دهیاران بخش بشاریات در سالن اجتماعات بخشداری شهر خاکعلی اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری بر اقتدار ملی و امنیت ملی کشور می‌افزاید و سندی است بر حقانیت جمهوری اسلامی.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات، مردم سالاری دینی را به معنای تمام به دنیا نمایش می‌دهند.

این مسئول با اشاره به نقش کلیدی و مهم دهیاران در روستاها گفت: دهیاران باید در زمینه فراهم آوردن بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اهتمام جدی بورزند.

بخشدار بخش بشاریات ادامه داد: دهیاران به عنوان مسئولان روستاها باید شرعا و قانونا آگاهی مردم را در امر انتخابات افزایش داده تا مردم به افرادی رأی بدهند که برای نظام و مردم مفید باشند.

رضوانی بر نظارت جدی دهیاران در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح روستاها تأکید و خاطر نشان کرد: متأسفانه از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها آن چنان که شایسته و بایسته است جلوگیری نمی‌شود لذا اگر در روستایی ساخت و ساز غیر مجاز صورت بگیرد، دهیاران زیر سؤال می‌روند و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: دهیاران موظف هستند مسئولیتی که بر عهده دارند را به نحو احسن انجام دهند زیرا تا زمانی که به وظیفه خود عمل می کنند درآمدشان حلال است.

این مسئول بیان کرد: اگر دهیاران در روستاها مشاهده کنند که ساخت و سازها به بافت و محدوده روستا آسیب وارد می‌کند باید مکان یابی کرده و پس از اعلام به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آبیک اعلام کنند تا اقدامات اولیه صورت بگیرد و از تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری شود.

بخشدار بخش بشاریات از آماده بودن ساختمان دادگاه شهر خاکعلی و افتتاح آن خبر داد و گفت: به دلیل عدم ابلاغ حکم قاضی از سوی قوه قضاییه، در آینده نزدیک دادگاه شهر خاکعلی به بهره‌برداری می رسد.

رضوانی با تأکید بر تهیه زمین مناسب برای احداث ساختمان دهیاری در روستاها از سوی دهیاران به اداره‌کل امور روستایی استان قزوین افزود: با تحقق این امر از سوی دهیاران، کارشناسان اداره‌کل امور روستایی استان قزوین با ارائه نظر کارشناسی مبنی بر برآورد اعتبار تأمین اعتبار لازم نسبت به احداث ساختمان دهیاری اقدام می‌کنند.

وی بر نظارت جدی دهیاران در ایام تعطیلات نوروز بر نانوایی‌ها و مسائل بهداشتی روستاها، تعامل با مسئولان ادارات شهرستان آبیک در راستای رفع مشکلات مردم و کاشت درختان مناسب تأکید کرد و گفت: در زمینه خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان با کسی تعارف نداریم، چراکه دوستی به جای خود خوب و محفوظ است ولی خدمت‌رسانی به مردم وظیفه اصلی ماست که نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

بخشدار بخش بشاریات از برگزاری نشستی با حضور دهیاران و مدیران کل راه و ترابری، منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در آینده خبر داد و افزود: در نشستی با حضور دهیاران و شوراها، مشکلات و معضلات روستاها را بررسی و جمع‌بندی کرده و با ارائه راهکارهای لازم به نتایج خوبی دست پیدا می‌کنیم.

در این نشست، دهیاران بر رفع مشکل انتقال کابل‌های برق موجود در معابر و کوچه‌های روستاها از سوی اداره برق شهرستان آبیک، رفع مشکل اراضی روستائیان با منابع طبیعی، صدور سند برای روستای زرگر از سوی آستان قدس رضوی، پیگیری مسئولان اداره امور آب پیرامون مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌ها و اعطای درختان مناسب با محیط روستاها از سوی مسئولان منابع طبیعی در هفته درختکاری تأکید کردند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول