اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال:

آسیب‌زدایی از سنگر مدرسه جهاد بزرگ است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خلخال گفت: پیشگیری و آسیب‌زدایی از سنگر مدرسه با هجمه‌ها و تهدیدهای مختلف دشمنان رویکرد مناسب در مقابله با هجمه‌های سنگین نظام استکباری است.

آسیب‌زدایی از سنگر مدرسه جهاد بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن فرضی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال اظهار داشت: ما شاهد آن هستیم که مدرسه به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی و دانش‌آموزان ارزشمندترین سرمایه‌های این کشور مورد تاخت و تاز اندیشه‌های پلید نظام کفر و الحاد است که با هدف کاستن از این شیطنت‌ها و تهدیدهای متنوع آن چه ضروری به نظر می‌رسد مراقبت و مجاهدت از سنگر مدرسه و نظام تعلیم و تربیت است.

وی ضرورت تحکیم ارزش‌های دینی و اخلاقی و نشر مفاهیم قرآنی را در کنار آموزش تاکید کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند همه این دستاوردها را به یغما برده و برخی بداندیشی‌ها و نافرمانی‌های اجتماعی را جایگزین آن کنند تا نسل نوجوان و جوان ما را عاصی نشان دهند.

فرضی تصریح کرد:‌ در چنین اوضاع و احوالی که تبلیغات گوناگون اعم از رسانه‌ای و فرهنگی سلامت جامعه ما را مورد تهدید قرار داده است وظیفه مدیران، مربیان و معلمان در سنگر مدرسه خطیر است تا اجازه ندهند بنیان قوی معرفتی و اعتقادی متزلزل شود.

به گزارش فارس، معاون فرماندار خلخال در ادامه آگاهی و بصیرت نسل آینده را سرمایه جاودانه توصیف کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلاب مبلغ ارزش‌ها و آرمان‌ها به مروج اندیشه پاک اسلامی، دینی تبدیل شده و روز به روز شاهد تقویت و رشد مبانی متعدد هستیم.

وی اضافه کرد: ما اگر بتوانیم زیرساخت نظام تعلیم و تربیت خود را که مدرسه و دانش‌آموزان است درست و واقعی اصلاح و ساماندهی نکنیم با تنگناها و برخی راه‌های مسدود مواجه می‌شویم که رهایی از آن بسیار سخت و دشوار می‌باشد.

به گزارش فارس، ‌در این جلسه مدیر آموزش و پرورش خلخال نیز به فعالیت 10 مدرسه قرآنی و حضور 650 دانش‌آموز علاقمند برای حضور در این مدارس اشاره کرد و گفت: از آغاز فعالیت ترم اول مدارس قرآنی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خلخال با علاقمندی و شور و نشاط در کلاس‌ها حاضر شده که انتظار می‌رود بخش عظیمی از مطالبات رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش در تربیت و پرورش نسل آینده قرآنی موفق عمل کند.

محمد سعید شهابی افزود: 32 درصد دانش‌آموزان خلخال در این طرح حضور یافته و به نظر می‌رسد برنامه‌های حفظ قرآن کریم و روخوانی و روان‌خوانی و تجوید این کتاب آسمانی در این کلاس‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برگزیدگان کلاس‌های قرآنی به ترتیب در مراحل استانی و کشوری شرکت کرده و از آنها تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول