اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شناگر طول خلیج فارس در بازدید از مدرسه کالو:

مدرسه کالو نماد افتخار ایرانیان است

خبرگزاری فارس: شناگر طول خلیج فارس گفت: مدرسه کالو (کوچک‌ترین مدرسه دنیا) نماد تجلی و افتخار ایرانیان است و روزانه مهیمان‎های زیادی از این مدرسه بازدید می‎کنند.

مدرسه کالو نماد افتخار ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسین کبادی ظهر امروز شناگر طول خلیج فارس امروز وارد روستای کالو شد و از تنها مدرسه این روستا بازدید کرد.

وی در بازدید از این مدرسه اظهار داشت: دوست داشتم از سه نقطه بندر سیراف، دلوار زادگاه رئیسعلی دلواری و مدرسه کالو در استان بوشهر بازدید کنم که امروز در یکی از این سه نقطه هستم.

کبادی تصریح کرد: معلم این مدرسه توانسته است با کم‎ترین امکانات مدرسه‎ کوچکش را به عنوان الگوی موفق ایرانی اسلامی به جهانیان معرفی کند.

شناگر طول خلیج فارس خطاب به دانش‎آموزان مدرسه کالو گفت: مردم نگاه ویژه‎ای به شما و این مدرسه دارند، خیلی‎ها به اینکه در فلان دانشگاه معروف و پرآوازه جهان درس خوانده‎اند افتخار می‎کنند اما من ایمان دارم شما در آینده به اینکه در کوچک‎ترین مدرسه دنیا یعنی مدرسه کالو درس خوانده‎اید به خود می‎بالید.

معلم مدرسه کالو نیز در این بازدید گفت:از اینکه مدرسه کوچک ما مهمان انسان‎های خوب و بزرگ است خوشحالیم و مردم روستای کالو همیشه آماده مهمان‎نوازی هستند.

شعرانی افزود: با اینک تقدیر آن بود که من به کالو بروم و سرباز معلم بشوم و تدبیر این بود که با لطف خداوند توانستم با تدبیر خودم مدرسه‌ای که زمانی انبار وسایل صیادی بود به انبار بمب خبری دنیا تبدیل شود.

وی در این دیدار خبر از برگزاری نمایشگاه عکس مدرسه در ایام نوروز در ساحل روستای کالو داد.

محمد حسین کبادی که در اجرای طرح ملی شنای طول خلیج فارس، بیش از ۴۵۰ کیلومتر در آب‎های آزاد جهان در منطقه خلیج فارس را شنا کرد، قرار است مسیر یک هزار و ۲۸۰ کیلومتری تنگه هرمز تا اروند کنار در خلیج فارس را شنا کند.

کبادی که مسئول پایگاه‎های امداد و نجات دریایی هلال احمر است، شنای خود را با پیام، صلح و نوع دوستی حدود دو ماه پیش از جزیره هرمز آغاز کرده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول