اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز - 9

آمادگی 23 مدرسه آمل برای اسکان 20 هزار مسافر نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: برای اسکان مسافران نوروزی سال 1391 تعداد 23 مدرسه و 180 کلاس در نظر گرفته شده که آمادگی داریم بیش از 20 هزار مسافر را در طول تعطیلات جذب کنیم.

آمادگی 23 مدرسه آمل برای اسکان 20 هزار مسافر نوروزی

اکبر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از عوامل فعال ستاد تسهیلات سفر نوروزی است، بیان داشت: کار اسکان مسافران نوروزی در شهرستان آمل از 28 اسفندماه سال 90 آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ماه سال 91 ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه سال گذشته 18 مدرسه با 154 کلاس را برای مسافران نوروزی و تعطیلات تابستان مهیا کرده بودیم، تصریح کرد: تعداد مسافران سال گذشته ما در ایام نوروز 5 هزار و 170 مسافر و در تعطیلات تابستان 5 هزار و 25 نفر بودند که در مجموع توانستیم به بیش از 10 هزار نفر خدمت‌رسانی کنیم.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اعلام اینکه جلسات متعددی با ادارات و نهادهای مرتبط انجام دادیم، گفت: اقلام و وسایل موردنیاز برای مسافران را خریداری کرده و هر کلاس را به سیستم‌های گرمایشی، فنی، تلویزیون و یخچال مجهز کردیم.

 

* افزایش 20 درصدی مدارس آمل برای اسکان مسافران نوروزی

لطفی با تاکید اینکه امسال تعداد آموزشگاه‌های لازم برای اسکان مسافران نوروزی را 20 درصد افزایش دادیم، بیان داشت: 23 مدرسه با 180 کلاس درس آمادگی دارند تا در طول هر شبانه‌روز 2 هزار مسافر را جذب کنند و در مجموع میزبان بیش از 20 هزار نفر از گردشگران نوروزی باشیم.

مدیر آموزش و پرورش آمل با تاکید اینکه فرهنگیان در اولویت اسکان قرار دارند، ولی در سال گذشته به افراد غیرفرهنگی نیز اسکان دادیم، متذکر شد: آدرس آموزشگاه‌ها به همراه اقلام فرهنگی در مدخل‌های ورودی شهر بین مسافران توزیع می‌شود تا فضایی مناسب و شایسته را برای همه هموطنان‌مان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول