اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

تحقق 70 درصدی اهداف رزمایش عاشورای 90

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تاکنون 70 درصد از اهداف رزمایش عاشورای 90 تحقق پیدا کرده است.

تحقق 70 درصدی اهداف رزمایش عاشورای 90

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حسین چناریان عصر امروز در جمع خبرنگاران در جیرفت اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش عاشورای 90 که با همکاری سه استان جنوب شرق کشور در جیرفت برگزار شد، اقدامات پنهان بود، که نتایج خوبی داشت.

وی افزود: مرحله دوم این رزمایش عملیات پاکسازی و امنیت اجتماعی و انضباط اجتماعی است که بیش از 30 تیم تخصصی پلیس راه و همچنین 203 تیم تخصصی از پلیس‌های دیگر نیروی انتظامی استان نیز حضور داشتند.

چناریان با بیان اینکه مرحله سوم، پاکسازی مناطق آلوده دورافتاده و مسکونی است، تصریح کرد: شاخص‌هایی که اهدافش در رزمایش محقق نشد تا دستیابی به اهداف پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش تعدادی ازافراد فراری نیز خود را به نیروی انتظامی معرفی کردند و به نفع این افراد است که به دامان امنیت برگردند.

چناریان ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظام رحمت و عطوفت است و امیدواریم که شاهد امنیت خوبی و پایدار در منطقه باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تا کنون 70 درصد از اهداف رزمایش عاشورای 90 تحقق پیدا کرده است، گفت: این رزمایش در آستانه انتخابات برگزار شد تا با ایجاد شرایط لازم برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم با امنیت کامل حضور پرشور در انتخابات داشته باشند.

چناریان با اشاره به نتایج رزمایش عاشورای 90 اذعان داشت: بیش از 827 کیلوگرم مواد مخدر از یک باند بزرگ قاچاق و همچنین حدود 348 قبضه سلاح گرم که عمدتا سلاح جنگی هستند کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری مجموعا 3 هزار و 665 نفر در این مرحله از رزمایش بیان داشت: از این تعداد یک‌هزار و 300 نفر از اتباع بیگانه بودند و از مجموع این تعداد 18 نفر زندانی فراری، 17 نفر قاتل فراری، 24 عامل تیراندازی، 26 عامل گروگان‌گیری و 850 نفر از افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی دستگیر شدند.

چناریان اظهار داشت:  در حوزه انضباط اجتماعی بیش از 3 هزار و 645 مورد اعمال قانون نسبت به رانندگان خاطی داشتیم که این تعداد ظرف چند روز رقم بالایی است و بیانگر این مطلب است که در منطقه در این زمینه باید کار بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول